عصر خودرو

آینده خوبی در انتظار بورس است

حقوقی‌ها در بازار امروز بیشتر خریدار بودند

عصر بازار: یک کارشناس بازار سهام معتقداست: بازار سهام آینده مناسبی با توجه به حصول توافق در مذاکرات هسته‌ای داشته باشد.

حقوقی‌ها در بازار امروز بیشتر خریدار بودند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از اقتصادنیوز، مهدی طحانی با بیان این که شرایط اقتصادکشور و روند تصمیم‌گیری‌ها در کشور در انتظار مذاکرات هسته‌ای است، اظهار کرد: بازار سرمایه تابع کلی شرایط اقتصادی و سیاسی کشور است و به همین جهت مذاکرات هسته‌ای اثر قابل توجهی بر بازار گذاشته است.

    او با تاکید بر این که حجم معاملات در روز جاری بسیار مناسب بوده است، ادامه داد: در معاملات روز جاری ارزش سهام‌ها افزایش قابل توجهی داشت که پیش‌بینی می‌شود در دوتا سه روز  آینده ارزش سهام‌ها به سقف ارزش خود در زمان تفاهم لوزان برسد.

    وی افزود: عرضه در روزجاری بسیار بود که اکثرا از سوی حقوقی‌ها صورت گرفت و حقیقی‌ها نیز خریدار بودند. انتظار می رود بازار این روند را حفظ کند و ممکن است که به فاز استراحت هم وارد شود و به طورکلی  بازار متعادلی را خواهیم داشت.

    این کارشناس بازار سهام تاکید کرد: آنچه از بازار امروز برآورد می‌شود آن است که افراد خریدار در بازار سهام بر اثر خوش بینی‌ها و پالس‌های مثبت وین خرید خود را انجام داده‌اند. این موضوع به معنی آن است که تصمیمات در بازار چند روز اخیر تابع تصمیمات اقتصادی نیست.

    طحانی تاکید دارد که اگر توافق هسته‌ای نیز حاصل نشود و مذاکرات ادامه پیداکند بازار چرخش خاصی ندارد.

    او تصریح کرد: با توجه به نشانه‌های حاکم در مذاکرات پیش بینی می‌شود روند مذاکرات مثبت بوده و آینده مناسبی پیش‌روی بازار سرمایه خواهد بود.
     

    برچسب ها