عصر خودرو

مدیرکل وزارت صنعت خبر داد:

ایران در راه تولید مشترک لوازم‌خانگی با اروپا

عصر بازار- مدیرکل دفتر صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به حفظ همکاری‌های اقتصادی با کره‌ای‌ها در تولید مشترک لوازم خانگی، بر تمایل و حرکت ایران در تولید مشترک این محصولات به سمت اروپا خبر داد.

ایران در راه تولید مشترک لوازم‌خانگی با اروپا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، عباس هاشمی با تاکید بر اینکه در صنعت لوازم خانگی توجه وزارت صنعت، معدن و تجارت به سمت توسعه همکاری‌های مشترک مابین تولیدکنندگان داخلی به همراه تولیدکنندگان معتبر جهانی است، اظهار کرد: هدف از این همکاری‌ها این است که با سرمایه‌گذاری‌ خارجی‌ها در داخل کشور تکنولوژی و ساخت‌های روز دنیا به داخل بیاید و از این طریق به همراه انتقال دانش و فناوری به تولید مشترک دست یابیم.

    وی ادامه داد: در سال 1395 در تولید لوازم خانگی از جمله یخچال فریزر و ماشین لباس‌شویی، فعالیت‌های مختلفی با کره‌ جنوبی در دستور کار قرار گرفت و در شش ماهه پایان سال گذشته تلاش‌ها به سمت کشورهای اروپای معتبر در تولید لوازم خانگی برند معطوف شد که قراردادهایی در این زمینه با ایتالیا و آلمان منعتقد شده است.

    مدیرکل دفتر صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه قراردادهای منعقد شده با کره جنوبی در زمینه تولید مشترک لوازم خانگی در حال انجام است، خاطرنشان کرد: در مورد همکاری با ایتالیا بخشی از کار انجام شده و آلمانی‌ها نیز بازدیدهای خود را از سه واحد داخلی در ایران انجام دادند تا تولید بر اساس استانداردهای جهانی مدنظر قرار گیرد.

    هاشمی افزود: تولیدکنندگان معتبر برند لوازم خانگی در کشورهای آلمان و ایتالیا پذیرفته‌اند که با برند آنها در برخی محصولات تولید مشترک و صادرات انجام شود و حتی قرار است بخشی از این تولیدات به اروپا صادر شود که این مسئله بسیار قابل توجه است.

    برچسب ها