عصر خودرو

جذب ۸ میلیارد دلار سرمایه در صنعت پتروشیمی

عصر بازار- مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی، با اشاره به جذب سرمایه ۲۸ میلیارد دلاری تا پایان برنامه ششم توسعه در این صنعت گفت: ایرن سالانه به هشت میلیارد دلار سرمایه گذاری نیاز دارد.

جذب ۸ میلیارد دلار سرمایه در صنعت پتروشیمی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، حمیدرضا رستمی مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران با اشاره به جذب سرمایه 28 میلیارد دلاری تا پایان برنامه ششم توسعه در صنعت پتروشیمی ایران گفت: صنعت پتروشیمی ایران سالانه به هشت میلیارد دلار سرمایه گذاری نیاز دارد.

    وی با اشاره به تدوین و ابلاغ آیین نامه خوراک مجتمع های پتروشیمی از سوی دولت، گفت: به نظر می رسد با توجه به نرخ 13 سنتی برای خوراک و نرخ چهار سنتی برای تامین سوخت پتروشیمی ها، قیمت خوراک در ایران بالا نباشد.

    رستمی گفت: در همایش بین المللی IPF تلاش می شود فرصتهای سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی متناسب با نقشه راه این صنعت در زمینه های الفینها، جی تی پی، اوره و آمونیاک ارائه شود.

    مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران با اشاره به ظرفیت تولید حدود 62 میلیون تنی محصولات پتروشیمی کشور، گفت: تا پایان برنامه ششم توسعه این ظرفیت به بیش از 129 میلیون تن و به ارزش 40 میلیارد دلار خواهد رسید.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها