عصر خودرو

کارشناس بازار سرمایه عنوان کرد:

بازار سهام در انتظار پدیدار شدن تاثیر خبرهای مثبت

عصر بازار- یک کارشناس گفت: عدم اعلام تاثیرات و مصاحبه های پر ابهام در زمینه قرارداد های خارجی از جمله در گروه خودرویی ها باعث فرسایش قیمتی و بالطبع تقویت عرضه در این نمادها شده است.

بازار سهام در انتظار پدیدار شدن تاثیر خبرهای مثبت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از اقتصاد آنلاین، علی اصغر زاده صادق در خصوص وضعیت بازار امروز گفت: بازار منتظر اخبار مثبت و تاثیرات قراردادها و مراودات خارجی در سهم های پیشرو از جمله خودرویی ها بوده ولی عدم اعلام تاثیرات و مصاحبه های پر ابهام در این زمینه باعث فرسایش قیمتی و بالطبع تقویت عرضه در این نمادها شده است.
    مدیر عامل کارگزاری آفتاب درخشان خاورمیانه افزود :اخبار اعلام شده در مورد لزوم تکمیل برخی فرم ها برای معاملات بازار پایه هم موجب هیجان منفی در این نماد ها شده ، هرچند که ریسک بخش جدا نشدنی هر بازاری  محسوب و سهامدار واقف به وجود ریسک در بازار سرمایه  است.
    گفتنی است؛شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد 35 هزار واحدی به پله 79 هزار و 425 واحدی رسید.
    بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از 2 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 1 میلیارد سهم طی 82 هزار نوبت معاملاتی است.
    همچنین شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) 5 واحد، شاخص کل (هم‌وزن) 44 واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) 43 واحد و و شاخص بازار دوم 35 واحد رشد، شاخص آزاد شناور 5 واحد و شاخص بازار اول 13 واحد اهش را تجربه کردند.
    نمادهای پر بیننده معاملات امروز "تاپیکو"، "فولاد"، "اخابر"، "فارس"، "آپ" با روند صعودی و نماد "شپنا"، "خودرو" با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.
    شاخص کل فرابورس نیز در پایان معاملات روز جاری با 40. 1 واحد رشد به پله 913 هزار و 50 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 1 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 461 میلیون سهم طی 43 هزار نوبت معاملاتی است.

    برچسب ها