عصر خودرو

مدیرعامل پایانه‌های نفتی خبر داد؛

فروش ۵۲ میلیون بشکه میعانات روی آب

عصر بازار- مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران اظهار امیدواری کرد که پروژه سیستم اختلاط نفت خام که با هدف متنوع سازی سبد صادراتی نفت در حال اجراست، امسال نهایی شود.

فروش ۵۲ میلیون بشکه میعانات روی آب
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل ازشرکت ملی نفت ایران، پیروز موسوی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی در نشست مدیران ستادی شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: طراحی سیستم اختلاط نفت خام که با همکاری پژوهشگاه صنعت نفت در دست پیگیری است می‌تواند به اصلاح تصویر بین المللی شرکت پایانه های نفتی ایران کمک کند.

    موسوی افزود: راه اندازی سیستم اختلاط نفت خام در ایران، تولید نفت خام های متنوع تری را برای مشتریان نفتی به دنبال دارد و توان رقابتی صادرات نفت خام کشور را افزایش می دهد.

    وی شرکت پایانه های نفتی ایران را نماد بارز اقتصاد مقاومتی خواند و گفت: این شرکت همواره تلاش کرده تا ضمن عمل به سیاست های اقتصاد مقاومتی در تمامی حوزه های کاری، اهداف صادراتی صنعت نفت را تحقق بخشد.

    موسوی با اشاره به توان عملیاتی شرکت پایانه های نفتی ایران در حوزه بارگیری و صادرات، گفت: فروش 52 میلیون بشکه میعانات گازی روی آب مانده با برنامه ریزی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، معاونت تولید و امور بین الملل نیز یک رکورد محسوب می شود که در این راستا انجام عملیات کشتی به کشتی پایانه ها در دریا نیز در نوع خود بی‌نظیر است.

    وی افزود: در برخی موارد صادرات نفت خام و فرآورده‌ها با استفاده از اسکله‌های سیار انجام می شد و اینکه توانستیم در کمتر از 6 ماه مقادیر قابل توجهی میعانات گازی را بارگیری و صادر کنیم یک رکورد عملیاتی برای پایانه های نفتی است.

    موسوی اظهار کرد: در سال جاری نیز با تامین بودجه سرمایه ای و بر اساس هدفگذاری های انجام شده تلاش می کنیم که زیرساخت های صادراتی را بهبود ببخشیم که در این راستا تعمیرات اساسی اسکله آذرپاد با بودجه مصوب، رفع آبشستگی ها، انجام عملیاتی توپکرانی هوشمند و ... در دستور کار است.

    برچسب ها