عصر خودرو

مدیر فناوری اطلاعات سازمان بورس و اوراق بهادار:

نمودارهای سایت TSETMC منتقل شد

عصر بازار- مدیر فناوری اطلاعات سازمان بورس و اوراق بهادار، از انتقال نمودارهای سایت TSETMC به خارج از آن با هدف رونق و توسعه کسب و کارهای مرتبط با پردازش اطلاعات مالی در پی این اقدام خبر داد.

نمودارهای سایت TSETMC منتقل شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، روح الله دهقان گفت:  از امروز در سایت TSETMC نمودارهایی که داده های تحلیل تکنیکال را در اختیار می گذاشت، در صفحه نماد نداریم ؛ دلیل  این امر هم سیاست های کلی سازمان بورس و اوراق بهادار مبنی بر ارایه اطلاعات حرفه ای از سوی  مسوولین مربوط  و  ایجاد بازارهای جدید برای ارایه خدمات حرفه ای تر به بازار  است.

    وی با تاکید بر اینکه هیچ گونه دیتایی از سایت شرکت مدیریت فناوری بورس تهران حذف نشده است گفت:  درج نمودارها جزو وظایف نهاد ناظر نبوده و این سرویس ها با هدف رشد و گسترش آن و تقویت بخش خصوصی در اختیار ذی نفعان مربوط قرار گرفته است . 

    مدیر فناوری اطلاعات سازمان بورس و اوراق بهادار افزود: همان گونه که در نمایشگاه فاینکس 2017 هم اعلام شد، نظر سازمان بر این است که بازار را برای این مدل از کسب و کارها نیز آماده کند تا شرکت های خصوصی بتوانند در این زمینه رشد کنند و دیتاهای حرفه ای تری را در اختیار مردم قرار دهند .

    دهقان اطمینان داد که تمام شرکت های کارگزاری ، پردازش اطلاعات مالی ، مشاوره های سرمایه گذاری و حتی تعدادی از استارتاپ ها که همگی مجوز سازمان بورس را دارند، این دیتا را به رایگان در اختیار می گذارند .

    برچسب ها