عصر خودرو

مدیرعامل فرابورس ایران:

بورس در دولت یازدهم عقلایی ماند

عصر بازار- مدیرعامل فرابورس ایران با بیان اینکه بازار سرمایه در دولت یازدهم عقلایی ماند و دستکاری نشد، گفت: در ایام انتخابات به تک سهامداران توصیه می شود درگیر رفتارهای هیجانی نشوند.

بورس در دولت یازدهم عقلایی ماند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایلنا، امیر هامونی با تاکید بر اینکه بازار سرمایه در دولت یازدهم در هیچ شرایطی دستخوش تغییرات مصنوعی نشد، اظهار داشت: حتی پس از مذاکرات موفق برجام هم تاثیرات این رویداد سیاسی و اقتصادی در بازار بورس کاملا طبیعی و بدون هیچ گونه دستکاری بود.

    وی ادامه داد: از دوران مذاکرات آقایان لاریجانی و جلیلی تا ظریف 17 دور مذاکرات انجام شد که اوایل تاثیر این مذاکرات بر بازارسرمایه قابل توجه بود اما پس از هفتمین یا هشتمین دوره مذاکرات اثر آن بر بورس میرا شد.

    مدیرعامل بورس ایران تاکید کرد: بازار سرمایه و بورس در دولت یازدهم عقلایی ماند.

    هامونی همچنین خطاب به سهامداران خرد در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ، گفت: در حال حاضر برآیند بازار سرمایه عقلایی است اما شاید در برخی از تک سهم ها رفتار هیجانی مشاهده شود .

    وی با بیان اینکه سهامداران خرد در این ایام با مشورت و مطالعه در بورس سرمایه گذاری کنند،افزود: توصیه می شود که سهامداران خرد دچار  رفتار هیجانی شوند و سوار بر موجی که برخی از فعالان بازار می خواهند از ایجاد آن سو استفاده کنند، نشوند.

    برچسب ها