عصر خودرو

یک تحلیلگر اقتصادی:

دوران افول طلا به پایان رسیده است

عصر بازار: در حالی که قیمت طلا در سه سال گذشته روند کاهشی داشته و این مساله موجب نگرانی سرمایه گذاران بین المللی شده، ولی یک تحلیلگر برجسته بازارهای بین المللی بر این باور است که دوره افت قیمت طلا به زودی به پایان خواهد رسید.

دوران افول طلا به پایان رسیده است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، کارتر وورث تحلیلگر ارشد مسائل بازار طلا در مصاحبه با سی ان بی سی تصریح کرد: اکنون فرصت خوب و مناسبی برای خرید و سرمایه گذاری در بازار طلا به وجود آمده است.

    بر اساس این گزارش وی افزود: ما شاهد روند طولانی مدت کاهش قیمت طلا بوده ایم ولی این روند به نظر من به زودی پایان خواهد یافت .

    قیمت طلا از سال 2011 میلادی تاکنون روندی نزولی داشته و از ابتدای امسال نیز 4 درصد کاهش یافته است تا بدترین عملکرد خود را از سال 1997 میلادی ثبت کند.

    این کارشناس برجسته اقتصادی افزود: قیمت طلا اکنون به سطح حساس و تعیین کننده ای رسیده است . به نظر من تجزیه و تحلیل نمواردهای فنی و اقتصادی نشان می دهد که دوران افت قیمت طلا به زودی پایان خواهد یافت و باید منتظر افزایش چشمگیر قیمت این فلز گرانبها باشیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها