عصر خودرو

مجوز افزایش سرمایه در دستان این شرکتها

عصر بازار- شرکتهای پشم شیشه ایران، البرز دارو، شیرین دارو، سیمان ارومیه و شرکت صنعتی معدنی چادرملو خبر از صدور مجوز افزایش سرمایه دادند.

مجوز افزایش سرمایه در دستان این شرکتها
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، مجوزافزایش سرمایه کپشیر از 6.7 به 15 میلیارد تومان از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی و  سایر اندوخته ها به قصد اصلاح ساختار مالی و جبران مخارج سرمایه ای صادر شد.

    همینطور افزایش سرمایه دالبر از 68 به 93 میلیارد تومان از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی جهت تامین مالی به منظور خرید و جایگزینی ماشین آلات جدید صورت گرفت.

    از طرفی، سرمایه شیرین دارو از 1 به 5 میلیارد تومان از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی افزایش می یابد.

    براین اساس، سیمان ارومیه نیز مجوز افزایش سرمایه از 40 به 70 میلیارد تومان از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور اصلاح ساختار مالی دریافت کرد.

    در آخر، کچاد خبر از صدور مجوز افزایش سرمایه از 2,821 به 3,500 میلیارد تومان از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی داد، این افزایش سرمایه جهت جبران مخارج سرمایه گذاریهای انجام شده و تکمیل و اجرای طرح های توسعه ای صورت می گیرد.

    برچسب ها