عصر خودرو

وزیر اقتصاد:

بدون رشد اقتصادی نمی‌توانیم جایگاه مناسبی داشته باشیم

عصر بازار- وزیر اقتصاد و دارایی گفت: بدون رشد اقتصادی و بدون تولید رشد یابنده، نمی‌توان از جایگاه مناسبی در عرصه بین المللی برخوردار بود.

بدون رشد اقتصادی نمی‌توانیم جایگاه مناسبی داشته باشیم
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، علی طیب‌نیا در دومین کنفرانس فرصت‌های سرمایه‌گذاری در لرستان، اظهار کرد: امسال سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نام‌گذاری شده که سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی بر مبنای درک و شناخت عمیقی از  مشکلات، چالش‌ها و آسیب‌های اقتصاد ایران طراحی شده است.

    وی افزود: هدف این است که ضمن اصلاحات ساختاری و نهادی در اقتصاد ایران زمینه برای دستیابی به رشد اقتصادی مستمر و پایدار فراهم شود؛ رشدی که بتواند عزت، کرامت و سربلندی ملت ایران را در برداشته باشد.

    وزیر اقتصاد تصریح کرد: بدون رشد اقتصادی با فقر و نابرابری نمی‌توان مقابله کرد و بدون رشد اقتصادی و بدون تولید رشد یابنده، نمی توان از جایگاه مناسبی در عرصه بین المللی برخوردار بود.

    طیب‌نیا اضافه کرد: بدون رشد اقتصادی مستمر و بالا و بدون ارتقای توان تولید کشور امکان تامین معیشت مناسب، تامین کرامت و عزت برای مردم ما وجود ندارد.

    وی بیان کرد: در سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی دستیابی به رشد اقتصادی مستمر و پایدار به عنوان اولویت راهبردی برای نظام ایران انتخاب شده است.

    وزیر اقتصاد و دارایی با بیان اینکه رشد اقتصادی باید درون‌زا باشد و از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌ها بهره گرفت،  خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی یک اقتصاد بسته نیست و سعی می‌کند از فرصت‌های موجود در عرصه بین الملل بیشترین بهره را برای رفاه بیشتر مردم بهره‌برداری کند.

    طیب‌نیا افزود:   استان لرستان در طول تاریخ پرشکوه ملت ایران نقش بی‌نظیری در دفاع از ارزش‌ها، آرمان‌ها و دفاع از شرافت، عزت و کرامت ایران اسلامی داشته است.

    وی گفت: مهم‌ترین سرمایه کشور نیروی انسانی آن است که استان لرستان یکی از نمونه‌های بسیار مناسب از این جهت است.

    برچسب ها