عصر خودرو

جدید ترین گزارش مالی ۳ ناشر بورسی

عصر بازار: آخرین اطلاعات مالی سه شرکت قند هگمتان، مدیریت گروه سرمایه گذاری امید و جوشکاب یزد به بازار سهام اعلام شد.

جدید ترین گزارش مالی ۳ ناشر بورسی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، قند هگمتان در نخستین پیش بینی بودجه سال مالی منتهی به پایان شهریور ماه 95 با اعلام سود برآوردی 225 ریالی از تعدیل منفی 36 درصدی این سود برآوردی نسبت به عایدی بودجه سال مالی 94 خود خبر داده است.

    دلیل کاهش سود برآوردی  در صورت های مالی "قهکمت"؛ عدم تحقق سود ناشی ازسرمایه گذاری ، عدم قیمت گذاری فروش کالاتوسط دولت با توجه به افزایش قیمت چغندر خریداری شده و انرژی مصرفی وهمچنین افزایش حقوق مصوب دولت و عدم کسب درآمد مربوط به سهمیه قند و تفاله خشک چغندرکاران عنوان شده است.

    قابل توجه اینکه به دلیل عدم اعلام نرخ شکر توسط دولت نرخ فروش سال قبل مبنای محاسبات بودجه قرارگرفته و  لذا با افزایش قیمت شکر بودجه اصلاحی به بورس اعلام خواهد شد.

    این شرکت در بودجه سال مالی منتهی به پایان شهریور ماه 94 سود هر سهم پس از کسر مالیات خود را مبلغ 353 ریال در نظر گرفته که نسبت به پیش بینی قبلی خود در این بودجه بدون تغییر است.

    در گروه مدیریت سرمایه گذاری امید میز آخرین سود برآوردی این شرکت برای بودجه سال مالی منتهی به پایان دی ماه 94 بر اساس عملکرد شش ماهه مبلغ 511 ریال پیش بینی شده که نسبت به آخرین پیش بینی با تعدیل مثبت 6 درصدی روبرو است.

    این شرکت در عملکرد شش ماهه امسال خود مبلغ 292 ریال عایدی را محقق کرده که نسبت به سود برآوردی امسال در بودجه از پوشش 57 درصدی آن در این دوره عملکردی حکایت دارد.

    شرکت جوشکاب یزد اما در نخستین پیش بینی بودجه حسابرسی شده خود برای سال مالی منتهی به پایان شهریور ماه 95 سود هر سهم پس از کسر مالیات را مبلغ 285 ریال به طور خالص پیش بینی کرده است.

    این شرکت نسبت به اولین پیش بینی قبلی حسابرسی نشده سود برآوردی خود را از 307 ریال به 285 ریال کاهش داده و این در حالی است که سود سال مالی 94 را نیز از 711 ریال به 710 ریال کاهش داده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها