عصر خودرو

آغاز ساخت مدرسه جدید بانک تجارت در سیستان و بلوچستان

عصر بازار- آیین کلنگ زنی مدرسه جدید بانک تجارت در روستای" واپک " از توابع شهرستان سرباز استان سیستان و بلوچستان را برگزارشد.

آغاز ساخت مدرسه جدید بانک تجارت در سیستان و بلوچستان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، این بانک در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود، با تخصیص اعتبار ازمحل بودجه خرید هدایای تبلیغاتی سال96، احداث مدرسه روستای واپک از توابع شهرستان سرباز را آغازکرد. 
    آیین کلنگ زنی مدرسه سه کلاسه روستای واپک  ، شنبه بیست و ششم فروردین ماه با حضور معاون سازمان نوسازی مدارس، معاون اداری و پشتیبانی مدیریت شعب استان سیستان و بلوچستان ، بخشدار ، رئیس آموزش و پرورش شهرستان سرباز و اهالی این روستا برگزار شد .
    بانک تجارت با تطبیق مسئولیت‌های اجتماعی خود با آرمان‌های جهانی «توسعه پایدار»، «سلامت و رفاه شایسته» و «کیفیت آموزش»، هدف‌های سوم و چهارم آرمان‌های جهانی توسعه پایدار را در دستور کار خود قرار داده و در همین راستا تاکنون 29 مدرسه و 5 خانه بهداشت در سراسر کشور احداث کرده است. بر اساس اعلام سخنگوی بانک تجارت ، این بانک به زودی پروژه احداث و تکمیل مدارس جدید را در استان های مختلف کشور با هدف توسعه فضا و فرصت های آموزشی در مناطق کمتر بهره مند کلید خواهد زد .   
    بانک تجارت در سال 95  طرح نصب و راه اندازی تجهیزات مدارس مناطق زلزله‌زده استان های آذربایجان شرقی و بوشهر را به انجام رسانده و اکنون بیش از 70 مدرسه در این استان ها از تجهیزات آموزشی الکترونیکی شامل لپ تاپ، ویدئو پروژکتور و پرده پروژکتور استفاده می کنند.

    برچسب ها