عصر خودرو

توازن در بازار نفت، تقاضا را افزایش می دهد

عصر بازار- اظهار نظر مدیرعامل آرامکو درباره توازن بازار نفت در آینده، کاهش ‎تولید نفت برزیل در ماه مارس و تخریب ١٣پالایشگاه غیرقانونی در نیجریه مهمترین خبرهای جهان انرژی در ۲۴ ساعت گذشته بود.

توازن در بازار نفت، تقاضا را افزایش می دهد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا , «امین ناصر» مدیر عامل آرامکوی عربستان پیش بینی کرد، چنانجه بازار نفت در کوتاه مدت به توازن برسد، در بلندمدت تقاضا برای نفت افزایش می یابد.
    ‎به گفته وی، وضع بازار در آینده به مراتب با ثبات تر خواهد بود، اما تزلزل کنونی تا آن زمان ادامه خواهد یافت.
    آرامکو انتظار دارد در سال های 2018و 2019میلادی سطح تقاضا برای نفت افزایش یاید و در سال های پس از آن این رشد ادامه داشته باشد.

    ‎تولید نفت برزیل در ماه مارس کاهش یافت
    پتروبراس ‎شرکت ملی نفت برزیل اعلام کرد، تولید نفت این شرکت در ماه مارس 2017میلادی در پی تعمیر و نگهداری تأسیسات تولید و توقف موقت فعالیت، به دو میلیون و 749 هرار بشکه معادل نفت در روز رسید.

    نظامیان نیجریه 13پالایشگاه غیرقانونی را تخریب کردند
    به گزارش رویترز، نظامیان نیجریه در عملیاتی، 13 پالایشگاه غیرقانونی را در مرکز خرید و فروش نفت دلتای نیجر تخریب کردند که در این میان، دو نظامی در درگیری با دزدان دریایی کشته شدند.
    ‎به گفته مقام های نظامی، صدها پالایشگاه غیرقانونی در این منطقه وجود دارد که نفت دزدیده شده از خط لوله های شرکت ملی نفت نیجریه عضو سازمان کشورهای صادر کننده نفت (اوپک)، را فرآوری می کنند و دولت این کشور قصد دارد به منظور برگرداندن صلح و آرامش به تأسیسات تولید نفت، فعالیت پالایشگاه ها را قانونی کند.

    لوک اویل تأسیسات خرده فروشی نفت را نمی فروشد
    ‎«واگیت آل اکبروف» مدیرعامل شرکت لوک اویل، دومین تولیدکننده بزرگ نفت در روسیه، اعلام کرد این شرکت قصد دارد شبکه تاسیسات خرده فروشی نفت خود را نفروشد.
    ‎به گفته وی، صنعت خرده فروشی نفت و پالایش در روسیه به علت مقررات مالیاتی جدید در شرایط بحرانی است.

    تولید انرژی کونوکوفیلیپس کاهش می یابد
    ‎به گزارش پایگاه اینترنتی فیول فیکس، شرکت کونوکوفیلیپس، بزرگترین تولیدکننده نفت در هاستون آمریکا انتظار دارد در پی فروش اخیر سهام پروژه ماسه های شنی خود در کانادا و دارایی های گاز به ارزش 16 میلیارد و 300میلیون دلار، تولید انرژی این شرکت امسال به پایین ترین میزان از سال 2002میلادی یعنی یک میلیون و 100هزار بشکه معادل نفت در روز برسد.
    بر این اساس، این شرکت همچنان نسبت به شرکت های مستقل دیگر آمریکایی نفت و گاز بیشتری تولید خواهد کرد.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو