عصر خودرو

دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه (۲۷)

حضور بانک تجارت در کنفرانس بین‌المللی تجارت الکترونیک

عصر بازار- یازدهمین کنفرانس بین‌المللی تجارت الکترونیک با محوریت توریسم و سلامت با حضور بانک تجارت برگزار شد.

حضور بانک تجارت در کنفرانس بین‌المللی تجارت الکترونیک
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بانک تجارت، در این همایش که جمعه 25 فروردین ماه با حضور چندین بانک داخلی و شرکت داخلی و بین‌المللی در هتل عباسی اصفهان  برپا شد، اوضاعی معاون مدیرعامل بانک تجارت در امور فناوری اطلاعات به سخنرانی پرداخت.

    وی در سخنرانی خود ابتدا به اهداف عالی کشور در جذب توریست اشاره و آخرین وضعیت صنعت گردشگری در جهان را تشریح کرد. اثر مستقیم صنعت گردشگری در تولید ناخالص داخلی و اشتغال از جمله مباحثی بود که معاون مدیرعامل بانک تجارت در همایش به آن پرداخت .
    معرفی توریست کارت تجارت به عنوان خدمتی نوین از بانک تجارت بخش دیگر سخنان اوضاعی بود. وی در این خصوص خاطر نشان کرد: بانک تجارت با طراحی این خدمت کوشیده است تا دسترسی به خدمات پرداخت در داخل کشور  را برای گردشگران خارجی تسهیل کند . 
    معاون مدیرعامل افزود: تمام مراحل ثبت نام برای درخواست توریست کارت، شارژ مجدد کارت، و سایر خدمات از طریق نرم افزارهای قابل نصب بر تلفن همراه و یا از طریق سامانه های اینترنتی قابل انجام است.
    اوضاعی در ادامه کانال های فروش توریست کارت را سامانه های تحت وب توریست کارت، نرم افزار موبایلی، نقاط مرزی، شعب منتخب بانک، دفاتر نمایندگی توریست کارت و شرکت های کارگزار تورهای ایران عنوان کرد.
    در پایان این همایش، تندیس یازدهمین کنفرانس بین‌المللی تجارت الکترونیک به اوضاعی معاون مدیرعامل بانک تجارت به خاطر حمایت این بانک در برگزاری این رویداد اعطا شد.
    گفتنی است، سخنرانانی از کشورهای آلمان، انگلستان، کره جنوبی و چند دانشگاه و بانک کشور در این همایش به طرح مباحثی پیرامون تجارت الکترونیک و توریسم و سلامت پرداختند. در این همایش همچنین پیام دکتر هاشمی وزیر بهداشت و قطعنامه پایانی همایش قرائت شد.
    بانک تجارت در حاشیه یازدهمین کنفرانس بین‌المللی تجارت الکترونیک با برپایی غرفه و حضور کارشناسانی از بخش های مختلف خود از جمله بانکداری شرکتی، فناوری اطلاعات، بازاریابی، مدیریت شعب اصفهان و روابط عمومی و همچنین شرکت ایران کیش به عنوان PSP پشتیبانی کننده توریست کارت به تشریح خدمات نوین خود برای شرکت کنندگان پرداخت.

    برچسب ها