عصر خودرو

اعزام مدیران صنایع کوچک به آلمان و کره جنوبی برای آشنایی با فناوری روز دنیا

عصر بازار- معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی خوزستان بیان کرد: ۲ نفر از مدیران صنایع کوچک از خوزستان برای آموزش فناوری روز دنیا به کشور کره جنوبی اعازم شده اند.

اعزام مدیران صنایع کوچک به آلمان و کره جنوبی برای آشنایی با فناوری روز دنیا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا ,علی خسروی با اشاره به اینکه برای تداوم فعالیت صنایع کوچک باید همسو با تکنولوژی دنیا حرکت کرد افزود: از تمامی نقاط کشور نیازهای فناوری در صنایع مشخص شده و تعدادی از مدیران صنایع به سئول مرکز کشور کره جنوبی برای آشنایی با فناوری های روز دنیا و انعقاد تفاهم نامه مبادله اطلاعات فناوری بین دو کشور ایران و کره جنوبی از تاریخ 20تا 27 فروردین ماه جاری اعزام شده اند.
    وی ادامه داد: به منظور آشنایی و آموزش مدیر عامل شرکت ها و صنایع کوچک خوزستان و کشور با فناوری های روز دنیا، تفاهم نامه ای با کره جنوبی منعقد شده که از روز 20 فروردین جاری 2 مدیر صنایع کوچک خوزستان و یک مدیر از هر استان کشور، به کره جنوبی اعزام شده اند.
    خسروی با بیان اینکه خوزستان به عنوان استان معین در کشور در این تور صنعتی معرفی شده
    افزود: خوزستان به لحاظ اینکه بیشترین فعالیت های صنعتی در کشور را دارد و بیشترین تولیدات نفت و گاز کشور در خوزستان انجام می شود به همین منظور نیاز به آشنایی با فناوری روز دنیا بسیار مورد نیاز صنایع این استان است.
    وی با بیان بهره مندی دو کشور کره جنوبی و آلمان از فناوری روز دنیا در بخش صنایع افزود: با کشور آلمان نیز تفاهم نامه ای به منظور آموزش تکنولوژی روز دنیا به مدیران صنایع خوزستان و کشور منعقد شده است.
    وی بیان کرد: صنایع کوچک کشورمان علاوه بر مشکل نقدینگی، از فناوری به روز دنیا بهره مند نیستند و شرکت و صنایعی که از فناوری به روز دنیا بهره مند نباشند در کار خود موفق نخواهند بود.
    بالغ بر 71 شهرک و ناحیه صنعتی در استان خوزستان فعال است.

    برچسب ها