عصر خودرو

امضای تفاهم‌نامه بین شرکت نساجی کره جنوبی و یک شرکت ایران

عصر بازار- شرکت نساجی و شیمیایی هیوسانگ کره جنوبی تفاهم‌نامه همکاری برای ساخت یک مرکز تولید محصولات پروپینل را با شرکت ملی پروپینل ایران امضا کرده است

امضای تفاهم‌نامه بین شرکت نساجی کره جنوبی و یک شرکت ایران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس، به نقل از ترید عربیا، طی روزهای گذشته شرکت هیوسانگ کره جنوبی، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های این کشور در صنایع نساجی و شیمیایی تفاهم‌نامه همکاری برای ساخت یک مرکز تولید محصولات پروپینل را با شرکت ملی پتروپینل ایران امضاء‌ کردند.

    این شرکت کره‌ای اعلام کرده است که مدت‌هاست که در این زمینه با طرف ایرانی در حال مذاکره است و هنوز قرارداد نهایی در این زمینه امضاء نشده است.

    کارشناسان صنعت پروپینل انتظار دارند شرکت هیوسانگ کره که قصد دارد فعالیت‌های خود در خارج از کشور را گسترش دهند قرارداد ساخت این مرکز پروپینل را در این امضاء کنند.

    این شرکت کره‌ای پیش‌تر در ماه فوریه قراردادی 336 میلیون دلاری را با دولت ویتنام برای ساخت یک مرکز تولید پروپینل در این کشور امضاء‌ کرده است.

    در حال حاضر با توجه به لغو تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران این کشور به یک کشور با جذابیت بالا برای سرمایه‌گذاری به شرکت‌های خارجی تبدیل شده است. در حال حاضر 60 شرکت کره‌ای در حوزه صنایع تولید محصولات پتروشیمی ایران فعال هستند.

    چو هیوسانگ رئیس شرکت هیوسانگ کره جنوبی از جمله افرادی بود که رئیس‌جمهور پیشین این کشور در سفر اخیر به ایران همراهی می‌کرد و از آن زمان به بعد این شرکت در حال ارتباط‌گیری با طرف‌های ایرانی است.

    برچسب ها