عصر خودرو

در جریان معاملات امروز؛

داد وستد یک هزار و ۸۲ میلیارد ریالی فرابورس در آغاز هفته

عصر بازار: معاملات ۱۳ تیر‌ماه ۱۳۹۴ با خرید و فروش ۲۶۲ میلیون و ۶۰۰ هزار ورقه بهادار در ۲۶ هزار و ۶۶۵ نوبت به ارزش یک هزار و ۸۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به پایان رسید.

داد وستد یک هزار و ۸۲ میلیارد ریالی فرابورس در آغاز هفته
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس، در جریان معاملات امروز فرابورس ایران، ضمن افزایش 20 واحدی آیفکس، بیش از یک هزار و 82 میلیارد ریال داد وستد انجام شد.

    گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان با معامله 30 میلیون و 450 هزار سهم بیشترین حجم و توسعه خدمات دریایی و بندری سینا با رقم 53 میلیارد و 100 میلیون ریال بیشترین ارزش معاملات روز جاری را به خود اختصاص دادند.

    شاخص کل فرابورس در روز جاری با افزایش چشمگیر20 واحدی به روی رقم 756 واحد رسید و بیشترین افزایش قیمت امروز مربوط به رشد قیمت سهام سرمایه‌گذاری مسکن تهران، زغال سنگ پروده طبس و معادن مس تکنار بود.

    همچنین سهام پالایش نفت تهران، فولاد هرمزگان و ذوب آهن اصفهان بیشترین تأثیر مثبت را در شاخص فرابورس داشتند و در سوی دیگر بازار قند شیروان، شمال شرق شاهرود و افرا نت با بیشترین افت قیمت روبرو شدند.

    در بازار اوراق تسهیلات مسکن، هر ورقه حق تقدم خرید مسکن 670 تا 730 هزار ریال معامله شد.

    علاوه بر این، پذیره‌نویسی واحدهای سرمایه‌گذاری ETF سپهر خبرگان نفت از امروز به مدت 5 روز کاری آغاز شد و طی روز جاری 2 هزار و 590 واحد آن به فروش رفت.

    این گزارش حاکیست، بیشترین حجم معاملات ETF به صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد با خرید و فروش یک میلیون و 590 هزار سهم اختصاص یافت و در بازار اوراق با درآمد ثابت نیز 42 هزار و 770 ورقه اجاره سه ماهه مپنا در روز جاری معامله شد.

    این گزارش می‌افزاید، امروز شاهد بازگشایی نماد معاملاتی شرکت بازرگانی و تولیدی مرجان کار پس از ارائه اطلاعات پیش‌بینی و شرکت‌های سرمایه‌گذاری مسکن تهران و صنعتی مینو پس از برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده افزایش سرمایه و ارائه اطلاعات پیش‌بینی با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف 50 درصد بودیم و نماد معاملاتی شرکت زرین معدن آسیا جهت برگزاری مجامع عمومی عادی سالیانه و فوق‌العاده صاحبان سهام در روز دوشنبه مورخ 15 تیر، در پایان معاملات امروز متوقف شد.

    برچسب ها