عصر خودرو

مدیرعامل ایدرو اعلام کرد:

ایدرو دروازه ورود شرکت‌های خارجی به ایران است

عصر بازار- مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: بازار ایران به روی شرکت‌ها و کشورهایی باز خواهد بود که در تولید مشارکت کنند و اگر کشورها به دنبال صادرات اجناس خود به ایران هستند نمی‌توانند همکاری دولت و وزارت صنعت را در کنار خود داشته باشند.

ایدرو دروازه ورود شرکت‌های خارجی به ایران است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از ایلنا, منصور معظمی، مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران, با اشاره به اهمیت ایدرو  در صنعت کشور گفت: این سازمان به عنوان دروازه ورود شرکت‌های خارجی به ایران عمل می‌کند و بر اساس سیاست‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار نیست بنگاهداری کند.

    منصور معظمی ادامه داد: پس از برجام فرصت‌های فراوانی در کشور به وجود آمد و ما تلاش کردیم که با هدایت بخش خصوصی و کمک به آنها نهایت استفاده از این فضا را ببریم و من فکر می کنم در این کار موفق بودیم، البته نظر نهایی در این خصوص را باید کارشناسان بدهند.

    وی با اشاره به سفر هیات‌های مختلف خارجی به کشور گفت: در سال 95 ما میزبان تعداد زیادی از هیئت های تجاری خارجی در سطوح مختلف بودیم. آخرین آنها که هیئتی از اسلواکی بود. مذاکراتی در بخش‌ها و صنایع مختلف  داشتیم که در دو حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر و تایرسازی توانستیم قراردادهای خوبی امضا کنیم.

    معظمی تصریح کرد: ایدرو تلاش می‌کند فرصت‌های خوبی را برای شرکت‌های اسلواکی و ایرانی ایجاد کند. ضمن آنکه این کشور در صنعت خودرو و ساخت قطعات دارای تکنولوژی خوبی است و ما به قطعه‌سازان خود پیشنهاد می‌کنیم که به این کشور سفر کنند و از ظرفیت‌های این کشور کمال استفاده را ببرند.

    وی تصریح کرد: حضور هیات‌های سیاسی و تجاری در سال گذشته نشان از این داشت که دنیا برای توسعه روابط با ایران آماده است. همانطور که ما علاقه‌مند هستیم که با همه کشورهای جهان روابط خود را براساس احترام متقابل و برد – برد گسترش دهیم.

    مدیر عامل ایدرو در پایان با اشاره به سیاست‌های وزارت صنعت گفت: بازار ایران به روی شرکت‌ها و کشورهایی باز خواهد بود که در تولید مشارکت کنند و اگر کشورها به دنبال صادرات اجناس خود به ایران هستند نمی‌توانند همکاری دولت و وزارت صنعت را در کنار خود داشته باشند. این شرط حضور شرکت‌های خارجی در ایران است و به طور حتم این شرکت‌ها از حمایت های مادی و معنوی ما برخوردار خواهند بود.

    برچسب ها