عصر خودرو

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

دولت با کاهش سود بانکی کشور را از رکود خارج کند

عصر بازار: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با کاهش تدریجی تورم همگام با کاهش سود بانکی و رعایت دیگر مولفه‌های اقتصادی جامعه را از رکود خارج کند.

دولت با کاهش سود بانکی کشور را از رکود خارج کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، محمدرضا ابراهیمی افزود: زمانی که دولت یازدهم بر سر کار آمد تصمیم گرفت که تورم 49 درصدی را کنترل کند و بر همین اساس تصمیم به اتخاذ سایست‌های ضد تورمی گرفت که با رسیدن به نرخ 15 درصد به این مهم قائل شد که این جای تقدیر دارد اما به  عقیده کارشناسان در این مرحله یعنی عبور از نرخ 15 درصد بسیار سخت و دشوار است و باعث به وجود آمدن تبعاتی در بازار می‌شود.

    نماینده مردم کرمان یادآوری کرد: زمانی که ‌آقای روحانی در دومین سالگرد دولت ابراز امیدواری کرد که تا سال آینده تورم را به عدد تک رقمی برساند در واقع این پیغام را برای فعالان اقتصادی فرستاد که رکود همچنان ادامه خواهد داشت.

    عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر دولت می‌خواهد از این وضعیت بیرون بیاید باید یک سیاست واحد اختیار کند و با کاهش تدریجی تورم همگام با کاهش سود بانکی و رعایت دیگر مولفه‌های اقتصادی جامعه را از رکود خارج کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها