عصر خودرو

خبرنگاران بازار سرمایه صاحب انجمن شدند

عصر بازار- با برگزاری نخستین مجمع عمومی "انجمن خبرنگاران و نویسندگان بازار سرمایه" در روزجاری و مقارن با ۱۳ رجب ، خبرنگاران بورس صاحب انجمن شدند.

خبرنگاران بازار سرمایه صاحب انجمن شدند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، پس از یک سال تلاش و پیگیری هیات موسس فعالان رسانه‌ای حوزه بازار سرمایه، صبح امروز همزمان با میلاد امام علی(ع) با حضور خبرنگاران این عرصه نخستین مجمع عمومی "انجمن خبرنگاران و نویسندگان بازار سرمایه" برگزار شد.

    در این انتخابات که در محل سالن کنفرانس موسسه اعتباری ثامن برگزار شد، پس از رای‌گیری از میان خبرنگاران و نویسندگان بازار سرمایه مهدی حاجی‌وند از خبرگزاری تسنیم، سروش خسروی‌فر از روزنامه همشهری، لیلا مهرابی‌پور از پایگاه خبری سنا، مهدی نعمتی فعال رسانه‌ای، علیرضا باغانی از پایگاه خبری بورس 24، محبوبه مغانی از ماهنامه بورس امروز و مجید اسکندری از روزنامه دنیای اقتصاد به عنوان هیات مدیره این انجمن انتخاب شدند.

    افزون بر این، اسماعیل کاظمی از دوهفته نامه ترقی اقتصادی، نازنین نامور از هفته نامه اطلاعات بورس و بهزاد رنجبر از روزنامه همشهری به عنوان اعضای علی‌البدل هیئت مدیره انتخاب و معرفی شدند.

    همچنین در جریان مراسم رای‌گیری امروز مجمع عمومی "انجمن خبرنگاران و نویسندگان بازار سرمایه"، رضا امامی از خبرگزاری فارس و سیامک خسروی‌پور از هفته نامه بازار امروز به عنوان بازرسین اصلی و طاها حشمتی از پایگاه خبری بورس 24 به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب و معرفی شد.

    این گزارش می‌افزاید: مجوز تشکیل "انجمن خبرنگاران و نویسندگان بازار سرمایه" از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صادر شده  است و نخستین مجمع آن با حضور نماینده این وزارتخانه برگزار شد.

    گفتنی است؛ انجمن خبرنگاران و نویسندگان بازار سرمایه پیگیری مطالبات آموزشی، صنفی و رفاهی و نیز بهبود فضای رسانه‌ای بازار سهام کشور را به عنوان مهمترین اهداف خود اعلام نموده است.

    برچسب ها