عصر خودرو

دیروز در بازار نقدی و آتی؛

سکه به دلار بی اعتنایی کرد

عصر بازار- معاملات آتی سکه در بورس کالای ایران، طی روز گذشته به ۵ هزار و ۹۸۴ قرارداد و ارزش آن ۸۱۹ میلیارد ریال رسید .

سکه به دلار بی اعتنایی کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، روز یکشنبه، نوسانات دلار نسبت به اونس محدودتر شد، بر این اساس سکه در بازار نقدی و آتی با توجه به خوشبینی های موجود برای افزایش بهای اونس در روز دوشنبه به دلار بی اعتنایی کرده و روز مثبتی را به ثبت رساند.

    به این ترتیب بر اساس آمار معاملات سکه تحویل اردیبهشت ماه با ثبت قیمت یک میلیون و 221 هزار تومان، افزایش 0/07 درصدی را تجربه کرد. این در شرایطی است که قرارداد تحویل تیر سال جاری با قیمت یک میلیون و 266 هزار تومان رشد 0/17 درصدی را به ثبت رساند. همچنین سکه تحویل شهریور امسال نیز با نرخ یک میلیون و 303 هزار تومان به فروش رسید و تغییر قیمت مثبت 0/17درصدی را تجربه کرد. از طرفی سررسید آبان ماه هم با نرخ یک میلیون و 342 هزار تومان معامله و با افزایش 0/08 درصدی رو به رو شد. از سویی سررسید دی ماه نیز با قیمت یک میلیون 382 تومان به ثبت رسید و با رشد قیمت 0/23درصدی رو به رو شد.

    رشد سکه در بازار نقدی

    در دومین روز هفته، نوسانات بهای سکه تمام بهار آزادی نیز کاهش یافت. سکه که روز شنبه 5 هزار تومان از ارزش خود را از دست داده بود، روز یکشنبه 2 هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و به قیمت یک‌میلیون و 207 هزار تومان رسید. به گفته فعالان، سکه در ابتدای هفته تحت‌تاثیر افت بهای اونس از اوج روز جمعه در مسیر کاهشی قرار گرفت ولی روز یکشنبه با توجه به خوش بینی های موجود از رشد بهای اونس در روز دوشنبه بازار سکه نقدی اندکی جان گرفت.

    برچسب ها