عصر خودرو

با هدف حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان در بورس کالا صورت می گیرد:

عرضه انواع محصولات کشاورزی بصورت سلف، نقد و نسیه

عصر بازار: بورس کالای ایران امروز ۱۴ مهر ماه، شاهد عرضه انواع محصولات کشاورزی به صورت سلف، نقد و نسیه است.

عرضه انواع محصولات کشاورزی بصورت سلف، نقد و نسیه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، در این روز و در تالار محصولات کشاورزی 210 تن انواع برنج طارم، فجر و شیرودی بصورت سلف به همراه 200 تن برنج هندی بصورت نقد بر روی تابلوی عرضه می رود. شکر سفید کارخانه های قند جوین، قند شاهرود و امیرکبیر نیز بصورت نسیه و به میزان یک هزار و 450 تن در این تالار عرضه می شود. از دیگر عرضه های این تالار می توان به عرضه 8 هزار و 550 تن انواع گندم دوروم و خوراکی، روغن خام، ذرت دانه ای و کنجاله سویا بصورت نقدی اشاره کرد.

    بر اساس این گزارش ، تالار صادراتی بورس کالای ایران نیز در روز سه شنبه شاهد عرضه بیش از 85 هزار تن انواع قیر و عایق رطوبتی شرکت های نفت جی، پالایش و انرژی شمالغرب آرکا، شیمی تجارت نقش جهان، پالایش نفت تبریز، یکتابام دلیجان و عایق پیروزبام آسیا است.

    این گزارش حاکی است، در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی در این روز افزون بر 60 هزار تن انواع قیر شرکتهای نفت پاسارگاد و نفت جی عرضه می شود. همچنین بیش از 28 هزار تن انواع مواد پلیمری شامل پلی پروپیلن، پلی اتیلن، SBR ، PVC  و  ABS  عرضه می شود.

    تالار محصولات صنعتی نیز در روز سه شنبه شاهد عرضه 865 تن سبد میلگرد A3-14,12  ، 810 تن سبد میلگرد A3-12-32  و 110 تن تیرآهن 12 شرکت ذوب آهن اصفهان با قابلیت افزایش عرضه 1100 تن است. در این تالار همچنین 400 تن شمش هزار پوندی 9975 ایرالکو با قابلیت افزایش عرضه 400 تن و 100 تن مس کاتد شرکت ملی مس  با قابلیت افزایش عرضه 900 تن بر روی تابلوی عرضه می رود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها