عصر خودرو

روز گذشته رقم خورد؛

رشد حجم معاملات آتی سکه در بورس کالا

عصر بازار- حجم معاملات آتی سکه در بورس کالای ایران، طی روز گذشته به ۱۰ هزار و ۴۲۷ قرارداد و ارزش آن به یک هزار و ۴۲۶ میلیارد ریال رسید که نسبت به روز پنج شنبه رشد ۱۴۶ درصدی را تجربه کرد، چرا که حجم معاملات طی این روز به ۴ هزار و ۲۲۹ قرارداد رسیده بود.

رشد حجم معاملات آتی سکه در بورس کالا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، حرکت مثبت، اما آرام دلار در اولین روز هفته موجب شد بهای سکه در بازار نقدی و آتی بورس کالای ایران به ریزش بهای اونس طی روز جمعه واکنش بیشتری نشان دهد و قیمت ها در مسیر نزولی قرار گیرد.

    به این ترتیب بر اساس آمار معاملات آتی سکه بورس کالای ایران، سکه تحویل اردیبهشت ماه با ثبت قیمت یک میلیون و 226 هزار تومان، کاهش 0/39 درصدی را تجربه کرد. این در شرایطی است که قرارداد تحویل تیر سال جاری با قیمت یک میلیون و 236 هزار تومان افت 0/61 درصدی را به ثبت رساند. همچنین سکه تحویل شهریور امسال نیز با نرخ یک میلیون و 301 هزار تومان به فروش رسید و تغییر قیمت منفی0/54 درصدی را تجربه کرد. از طرفی سررسید آبان ماه هم با نرخ یک میلیون و 340 هزار تومان معامله و با کاهش 0/43درصدی رو به رو شد. از سویی سررسید دی ماه نیز با قیمت یک میلیون 379 تومان به ثبت رسید و با افت قیمت 0/41درصدی مواجه شد.

    افت بهای سکه در بازار نقدی

    در اولین روز هفته، سکه تحت‌تاثیر پایین آمدن بهای اونس در بازارهای جهانی طی روز جمعه 5 هزار تومان از ارزش خود را از دست داد و به قیمت یک میلیون و 205 هزار تومان رسید.

    برچسب ها