عصر خودرو

رئیس کل بیمه مرکزی در نشست صمیمانه با مدیران ارشد صنعت بیمه؛

امسال را سال توانمندسازی صنعت بیمه قرار دهیم

عصر بازار- مدیران ارشد صنعت بیمه در نشست صمیمی با رئیس کل و هیات عامل بیمه مرکزی، نقطه نظرات خود را در خصوص مسائل روز بیمه مطرح کردند.

امسال را سال توانمندسازی صنعت بیمه قرار دهیم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بیمه مرکزی,در این هم اندیشی‌همتی با ابراز خرسندی از فضای صمیمانه حاکم بر صنعت بیمه گفت:  روابط صمیمانه مدیران صنعت بیمه نمونه بارز یک جمع دوستانه و برادرانه است که برای رونق این صنعت در تلاشند.
    رئیس کل بیمه مرکزی در بخشی از سخنان خود، امسال را سال توانمندی صنعت بیمه اعلام کرد و گفت: الان که صنعت بیمه در مسیر رشد و شکوفایی قرار دارد باید از رفتن به مسیرهای اشتباه همچون وضعیت کنونی بیمه درمان تکمیلی پرهیز کرد چرا که تبعات سنگینی برای صنعت بیمه خواهد داشت.
    وی در خصوص مصوبه هیات وزیران در خصوص افزایش سرمایه شرکت های بیمه گفت:ما تلاش خود برای کاهش میزان سرمایه اولیه شرکت های بیمه را انجام دادیم و شرکت های بیمه ای که نیاز به افزایش سرمایه دارند فقط تا 11 ماه دیگر زمان دارند، در غیر این صورت باید به ادغام و یا کاهش رشته های فعالیت خود باشند.
    همتی در خصوص IFRS گفت: اجرای  این برنامه برای شرکت های بیمه ضروری است و ما فقط به عنوان نهاد ناظر بر اجرای آن نظارت خواهیم کرد.
    وی با وضعیت نابسامان نرخ های درمان تکمیلی گفت: اگر شرکت های بیمه در سندیکا به وحدت رویه ای نرسند ما مجبور به تعیین حداقل نرخ خواهیم شد.
    همتی با اشاره به توسعه ظرفیت های سامانه سنهاب گفت: شرکت های بیمه با ارائه اطلاعات صحیح در بهره گیری از ظرفیت های این سامانه بیمه مرکزی را یاری کنند.
    رئیس کل بیمه مرکزی بر توانمند سازی مدیران و کارشناسان صنعت بیمه تاکید کرد و از شرکت های بیمه خواست در زمینه آموزش و بروز رسانی دانش نیروی انسانی صنعت بیمه بیش از پیش فعالیت کنند.
    همتی وصول مطالبات شرکت های بیمه را امری ضروری دانست و گفت: شرکتهای بیمه بدون دریافت حق بیمه، نسبت به صدور بیمه نامه اقدام نکنند.

    برچسب ها