عصر خودرو

حفاری ۴هزار و ۲۰۰ حلقه چاه نفت طی ۳۰ سال

عصر بازار- مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به برنامه‎ریزی این شرکت برای ادامه حرکت در مسیر سیاست‎های اقتصاد مقاومتی در سال ۹۶اشاره کرد و گفت: برنامه‎های توسعه‎ای نفت، فرصت ارزشمندی را برای بازار کار، انتقال فناوری و توسعه صنعت حفاری ایجاد می‎کند.

حفاری ۴هزار و ۲۰۰ حلقه چاه نفت طی ۳۰ سال
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از ایلنا، حیدر بهمنی با بیان این‎که شرکت ملی حفاری ایران برنامه‎های متعددی همسو با سیاست‎های اقتصاد مقاومتی تبیین کرده است، افزود: افزایش کیفیت خدمات، کار بر اساس برنامه‎های پیش بینی شده، بهبود کارکرد دستگاه‎های حفاری، بهبود میزان اثربخشی فعالیت‎های پژوهشی، تامین به‎موقع کالا، ارتقاء سطح HSE، بهبود عملکرد پروژه‎های حفاری، توجه بیش از پیش به منابع انسانی، توسعه و گسترش زیر ساخت‎های فناوری اطلاعات و سیستم‎های پشتیبان و ...، از جمله این برنامه‎هاست.

    وی گفت: برنامه‎های توسعه‎ای صنعت نفت، فرصت مغتنمی برای توسعه صنعت حفاری کشور است و با توجه به حضور شرکت‎های بین‎المللی به عنوان سرمایه‎گذار و مجری پروژه‎ها، رقابت در این عرصه بیشتر خواهد شد.

    مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: متخصصان و کارشناسان این صنعت تجربه خوبی در حفاری چاه‎های نفت و گاز دارند و و می‎توانند در هر میدان نفتی یا گازی در اقصی نقاط جهان وارد شوند که مصداق آن، حفاری و تکمیل بیش از چهار هزار و 200حلقه چاه نفت و گاز در سه دهه گذشته است.

    ارائه ٨٨٨٢ مورد خدمات فنی تخصصی  به چاه‎های نفت و گاز

    پس از آنکه ناصر قلی‎پور، مدیر برنامه‎ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران در هفته گذشته از حفاری و تکمیل 193حلقه چاه نفت و گاز به متراژ 293هزار و 605متر از سوی این شرکت در سال 95خبر داد، علیرضا لایجی، معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در امور فنی و مهندسی نیز به تشریح عملکرد این بخش در سال گذشته پرداخته است.

    لایجی در این زمینه، از ارائه هشت هزار و ٨٨٢ مورد خدمات فنی تخصصی حفاری به چاه ‎های نفت و گاز در مناطق خشکی و دریایی کشور در سال 95خبر داد و گفت: پارسال مدیریت خدمات فنی شرکت موفق به ارائه ٢ هزار و 592عملیات شامل حفاری با هوا، حفاری فروتعادلی، آزمایشگاه چاه با ساق مته، آزمایش بهره‌دهی چاه، لوله مغزی سیار، لوله‌گذاری چاه و نصب آویزه شد.

    وی انجام چهار هزار و ٨٨١ عملیات شامل سیمانکاری چاه، اسیدکاری گسترده و ویژه و تزریق پذیری چاه‎‌ها را از جمله خدمات ارائه شده از سوی مدیریت سیمان و انگیزش چاه و یک هزار و 409مورد خدمات نمودارگیری از سیال حفاری و چاه‎پیمایی را از خدمات فنی و تخصصی شاخص مدیریت خدمات ویژه عنوان کرد .

    لایجی خاطرنشان کرد: در  بخش عملیات ویژه، پارسال متراژ حفاری افقی و جهت دار به ٤١ هزار و 541متر و مغزه گیری به ٢ هزار و 16متر رسید.

    شرکت ملی حفاری ایران بخش عمده ارائه  عملیات حفاری و خدمات فنی تخصصی یکپارچه در صنعت نفت کشور را بر عهده دارد.

    برچسب ها