عصر خودرو

رئیس اتاق بازرگانى مطرح کرد:

احتمال افزایش نرخ تورم در سال ۹۶

عصر بازار- رئیس اتاق بازرگانى تهران مهمترین انتظار بخش خصوصى از دولت دوازدهم را بهبود فضاى کسب وکار دانست و گفت: دیگر انتظار بخش خصوصى از دولت دوازدهم، حذف شدن مجوزهاى غیر ضرور و بستر سازى براى تک نرخى شدن ارز است.

احتمال افزایش نرخ تورم در سال ۹۶
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از میزان, مسعود خوانسارى با اشاره به انتظارات بخش خصوصى از دولت دوازدهم اظهار کرد: مهمترین انتظارات بخش خصوصى از دولت دوازدهم بهبود فضاى کسب و کار و کاهش دخالت هاى دولت در بخش اقتصاد است.

    رئیس اتاق بازرگانى تهران افزود: دیگر انتظارات بخش خصوصى از دولت دوازدهم، حذف شدن مجوزهاى غیر ضرور و بستر سازى براى تک نرخى شدن ارز است.

    وى در ارتباط با بستر سازى براى جذب سرمایه در سال 96، گفت: با توجه به نرخ بیکارى کشور و کافى نبودن امکانات پولى و مالى داخلى، دولت و بخش خصوصى باید تمام تلاش خود را در راستاى جذب سرمایه گذار خارجى به انجام دهند.

    خوانسارى با بیان این که شفافیت در اقتصاد مى تواند باعث افزایش جذب سرمایه گذار خارجى در کشور شود خاطر نشان کرد: از دیگر موضوعاتى که در بحث جذب سرمایه گزار خارجى مطرح بوده بحث شفافیت در اقتصاد و مبارزه با فساد در سیستم اقتصادى کشور است که باید توسط دولت آینده مورد توجه قرار گیرد.

    رئیس اتاق بازرگانى تهران گفت: نرخ تورم در سال 95به عدد قابل قبولى کاهش یافته اما همچنان نگرانى ها از افزایش این نرخ در سال 96وجود دارد و در صورت نبود برنامه توسط دولت فعلى و آینده این نرخ افزایش خواهد یافت.

    برچسب ها