عصر خودرو

نگاهی به جدید ترین گزارش مالی ۳ شرکت بورسی

عصر بازار- در تازه‌ترین اطلاعات دریافتی از سامانه کدال، سه شرکت بورسی گزارش‌های مالی خود را منتشر کرده‌اند.

نگاهی به جدید ترین گزارش مالی ۳ شرکت بورسی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل از فارس،  شرکت شهد در گزارش 12 ماه حسابرسی شده سال مالی منتهی به پایان تیرماه 94 نسبت به گزارش قبلی حسابرسی نشده خود سود 450 ریالی را با کاهش 5 درصدی به مبلغ 426 ریال کاهش داده است.

    بانک کارآفرین نیز در اصلاحیه گزارش حسابرسی نشده عملکرد سه ماهه اول امسال خود در حالی از تعدیل منفی 49 درصدی سود برآوردی در بودجه سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه امسال خبر داده که در پایان خرداد ماه 19 درصد این عایدی را محقق کرده است.

    براساس این گزارش بانک کارآفرین در حالی در بودجه قبلی از پیش بینی سود 511 ریالی  خبر داده بود که در اصلاحیه مجدد دیگری با کاهش 49 درصدی این رقم را به مبلغ 263 ریال کاهش داده است.

    این بانک در عملکرد سه ماهه اول امسال مبلغ 50 ریال از این سود برآوردی را پوشش داد.

    شرکت بین المللی توسعه ساختمان، در اولین پیش بینی حسابرسی شده بودجه سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه 95، سود برآوردی 199 ریالی ر به بازار اعلام کرده که نسبت به اولین پیش بینی حسابرسی نشده قبلی خود بدون تغییر است. این شرکت در گزارش 6 ماهه حسابرسی شده امسال مبلغ 19 ریال سود محقق کرده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها