عصر خودرو

رییس خانه اقتصاد ایران مطرح کرد؛

فاینکس ۲۰۱۷، فرصتی مناسب برای آشنایی با سرمایه گذاری صحیح در بازار سرمایه

عصر بازار- عضو هیات مدیره شرکت زرین معدن آسیا گفت: نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه یک فرصت جدی اطلاع رسانی گسترده بازار سرمایه است. از طریق این فرصت ارزشمند می توان توجه ویژه ای به مباحث فرهنگ سازی و همچنین تبلیغات در حوزه بازار سرمایه داشت.

فاینکس ۲۰۱۷، فرصتی مناسب برای آشنایی با سرمایه گذاری صحیح در بازار سرمایه
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، ابراهیم جمیلی عضو هیات مدیره شرکت زرین معدن آسیا و رییس خانه اقتصاد ایران برگزاری نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه را یک رخداد اثرگذار خواند و ادامه داد: در این زمینه لازم است تا اطلاع رسانی در سطح وسیعی انجام شود تا نه تنها اهالی بازار سرمایه، بلکه علاقه مندان به موضوعات اقتصادی نیز فرصت حضور در این نمایشگاه را داشته باشند.

    وی اظهار داشت: برگزاری فاینکس 2017 فرصت مغتنمی است تا اقشار جدیدی با بازار سرمایه و نحوه سرمایه گذاری صحیح در این بازار آشنا شوند.

    رییس خانه اقتصاد ایران، حضور شرکت ها در نمایشگاه را فرصتی مناسب برای معرفی فعالیت آنان قلمداد کرد و گفت: بهتر است در این نمایشگاه نه تنها شرکت های بورسی، بلکه شرکت هایی که واجد شرایط ورود به بورس هستند نیز مشارکت داشته باشند.

    وی در همین زمینه ادامه داد: این شرکت ها از طریق شرکت در فاینکس 2017، نه تنها بازدیدکنندگان را با عملکرد خود آشنا می سازند، بلکه خود آنها نیز با منابع تامین مالی نوین و همچنین فرصت هایی که بازار سرمایه برای تامین مالی در اختیارشان قرار می دهد، آشنا می شوند.

    این مقام مسوول با اشاره به یکی دیگر از پیامدهای نمایشگاه برای بازدیدکنندگان اظهار داشت: بازدید از نمایشگاه و آشنایی با بازار سرمایه بر زندگی عمومی مردم تاثیر می گذارد؛ بدین معنا که آنان می آموزند به جای اینکه پس انداز خودشان را به سکه و دلار یا سپرده بانکی تبدیل کنند، به سهام تبدیل کنند؛ و از این طریق می توانند در آینده اقتصادی کشور موثر باشند.

    وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه می تواند گام مهمی در فرهنگ سازی در حوزه بازار سرمایه باشد، گفت: نحوه اجرای نمایشگاه نقش بسیار مهمی در این امر دارد و بازتاب این رویداد در رسانه ها می تواند کمک خوبی در این زمینه باشد.

    جمیلی در انتهای گفتگوی خود با "سنا" ضمن برشمردن مزیت حضور اهالی و فعالان بازار سرمایه در یک زمان و مکان مشخص ابراز داشت: نمایشگاه این فرصت را فراهم می سازد که شرکت ها با مشتریان و مخاطبان خود به صورت رو در رو مواجه شوند و همچنین این امکان را به آنها می‌دهد تا بتوانند مشتریان را با خدمات خود بیشتر آشنا کنند.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو