عصر خودرو

وزیر اقتصاد و دارایی:

مالیات دوری از درآمدهای نفتی را به دنبال دارد

عصر بازار- وزیر اقتصاد و دارایی گفت: مالیات در کنار اینکه دوری از درآمد های نفتی را به دنبال می آورد، می تواند عدالت را در جامعه گسترش دهد و به کارآمدی بیشتر اقتصاد بیانجامد.

مالیات دوری از درآمدهای نفتی را به دنبال دارد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، علی طیب نیا پیش ازظهر پنج شنبه در حاشیه افتتاح ساختمان اداره کل امور مالیاتی و دارایی استان سمنان که با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور به بهره برداری رسید، درباره اهمیت مالیات بیان داشت: مالیات به ما کمک می کند تا سیستم اقتصادی کارآمد تری را در کشور پیاده کنیم.

    وی افزود: اگر مردم بدانند دریافت مالیات به صورت عادلانه صورت می گیرد و با مدیریت هزینه می شود، بیشتر به مالیات اهمیت داده و اطمینان می کنند لذا باید مسئولان در تلاش باشند تا اعتماد مردم نسبت به مالیات را از دست ندهند.

    وزیر اقتصاد و دارایی کابینه یازدهم با بیان اینکه خوشبختانه استان سمنان در زمره پیشگامان امور مالیاتی کشور است، بیان داشت: تورم جز با اصلاح سامانه امور مالیاتی در کشور کاهش نمی یابد و این امر خوشبختانه در بین مردم این استان نهادینه شده است.

    طیب نیا با بیان اینکه مالیات باید در بین مردم نهادینه شده و به یک فرهنگ عمومی بدل شود تا در آن موفق باشیم، ابراز داشت: مالیات در سالی که مزین به نام اقتصاد مقاومتی، تولید داخلی و اشتغال نامگذاری شده جایگاه ویژه ای دارد.

    وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بارها به مقوله مالیات تاکید کرده اند، افزود: سیستم کارآمد و بر مبنای عدالت مالیاتی می بایست در جامعه تقویت شود.

    ساختمان امور مالیاتی سمنان در چهار طبقه با مساحت هفت هزار و 830 متر مربع و با اعتبار 24میلیارد تومان پیش از ظهر امروز به بهره برداری رسید.

    سفر یک‌روزه هیئت دولت به استان سمنان برای افتتاح و کلنگ زنی 18طرح عمرانی و اقتصادی از صبح پنج شنبه آغاز شده و تا غروب امروز ادامه خواهد داشت.

    چند نفر از وزاری کابینه یازدهم مانند وزیر اقتصاد، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی و همچنین معاونان این وزارتخانه ها در این سفر روحانی را همراهی می کنند.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو