عصر خودرو

مدیرعامل خانه سرمایه مطرح کرد:

فاینکس فرصتی برای مخاطبان ناآشنا با بازار مالی است

عصر بازار- مدیر و مشاور سرمایه گذاری خانه سرمایه در خصوص نمایشگاه بانک، بورس و بیمه بیان کرد: نمایشگاه فاینکس فرصت بسیار مناسبی را برای شرکت کنندگان در زمینه شبکه سازی بین شرکت ها و اشخاص فعال در این بازارفراهم می کند و این مهم به صورت غیر مستقیم تاثیر بسیار خوبی در رشد و پویایی بازار مالی خواهد داشت.

فاینکس فرصتی برای مخاطبان ناآشنا با بازار مالی است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، مدیر خانه سرمایه در رابطه با ضرورت برگزاری نمایشگاه فاینکس اظهار کرد: نمایشگاه بورس بانک و بیمه فرصت خوبی برای آشنایی با خدمات این سه حوزه برای شرکت کنندگان در این نمایشگاه است . گرد هم آمدن مجموعه ای از خدمات بازار سرمایه ، بانک و بیمه فرصتی بی نظیر برای بسیاری از سرمایه گذاران است تا بتوانند خدمات مورد نیاز خود را در این حوزه ها بیابند.

    وی ادامه داد: از سوی دیگر این نمایشگاه برای شرکت کنندگان فرصتی بی نظیر برای ارتباط با مخاطبان و درک نیازهای آنها را فراهم می کند. علاوه بر این موضوعات نمایشگاه فرصت دیده شدن بسیار خوبی را به شرکت های شرکت کننده در این نمایشگاه می‌دهد.

    صابریان در ادامه به تشریح نقش نمایشگاه در فرهنگ سازی برای بازارهای مالی پرداخت و گفت: بسیاری از افراد جامعه با بازار سرمایه کاملا ناآشنا هستند و به همین دلیل از ابزارها و خدمات خوب این بازار استفاده نمی کنند. بنابراین قطعا معرفی ساده و قابل فهم بازار سرمایه به مخاطبان می تواند بسیاری از افراد را به این بازار و سرمایه گذاری در آن علاقه مند کند.

    مشاور سرمایه گذاری خانه سرمایه اضافه کرد: در صورتی که شرکت ها و نمایشگاه نگاه ویژه ای به بازدیدکنندگان نا آشنا با بازار سرمایه داشته باشند و با معرفی صحیح و ساده خدمات و ابزار های این بازار به این دست از مخاطبین، گام موثری در زمینه فرهنگ سازی بازار سرمایه برداشته اند.

    صابریان با اشاره به نقش نمایشگاه در پویایی بازار افزود: نمایشگاه بورس فرصت بسیاری خوبی برای شرکت کنندگان در زمینه شبکه سازی بین شرکت ها و اشخاص فعال در این بازار را فراهم می کند و این مهم به صورت غیر مستقیم تاثیر بسیار خوبی در رشد و پویایی بازار سرمایه خواهد داشت.

    مدیر عامل خانه سرمایه به برنامه های این شرکت در نمایشگاه اشاره و بیان کرد: بدون شک امسال هم خانه سرمایه برای تحقق هدف های شرکت در نمایشگاه حضور خواهد داشت.

    وی ادامه داد: هدف خانه سرمایه علاقه مند سازی مخاطبین به آموزش و مطالعه در راستای موفقیت بیشتر در این بازار است. در نمایشگاه امسال سعی بر این شده کلاس های متعدد آموزشی در زمینه های مختلف بازار سرمایه توسط اساتید خانه سرمایه ویژه علاقه مندان به این بازار به صورت رایگان برگزار گردد تا این شرکت هم قدمی در راه پویایی بازار سرمایه و افزایش دانش فعالان و علاقه مندان بازار برداشته باشد.

    دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه (فاینکس 2017) به عنوان بزرگترین رویداد مالی کشور از 26 تا 29 فروردین 96 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

    برچسب ها