عصر خودرو

قاره سبز، سبزپوش شد:

افزایش متغیرهای اروپایی در پی رشد میزان تولیدات

عصر بازار- افزایش میزان تولیدات کالاهای اساسی موجب رشد شاخص ها در بازارهای اروپایی شد و بیشترین میزان افزایش این متغیرهای قاره سبز را در دو روز گذشته به ثبت رساند.

افزایش متغیرهای اروپایی در پی رشد میزان تولیدات
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل از بازار سرمایه(سنا)، بازارهای اروپایی در شروع ساعات معاملاتی با افزایش تولیدات کالاهای اساسی روند رو به رشد را از آن خود کردند.

     افزایش میزان تولیدات کالاهای اساسی موجب رشد شاخص ها در بازارهای اروپایی شد و بیشترین میزان افزایش این متغیرهای قاره سبز را در دو روز گذشته به ثبت رساند.

    بر اساس این گزارش، شاخص استاکس 600 با رشد 2.4 درصدی رو به رو شد در حالی که قیمت سهام شرکت معدنی  گلنکور با رشد 9.2 درصدی همراه شد.

    در این بین ، قیمت سهام شرکت های موجود در بورس لندن با رشد 50 درصدی نسبت به هفته گذشته معامله شد.

    این در حالی است که، افزایش تقاضا برای خرید فلزات در اروپا، قیمت سهام شرکت فلزات ArcelorMittal را با رشد 8 درصدی همراه کرد.

    پارتیک اسپنسر، مدیر اوراق بهادار موسسه خدمات مالی رابرت بیرد در این خصوص اظهار داشت: چشم انداز آتی بازار کالاهای اساسی موجب رشد هیجانی بازارهای اروپایی شده است اما معلوم نیست که تصمیم فدرال رزرو آمریکا در خصوص نرخ بهره در روزهای آتی چه بر سر بازارهای جهانی بیاورد.

    بر این اساس، شاخص اصلی پی اس آی در پرتغال با افزایش 2.4 درصدی رو به رو شد در حالی که تغییرات سیاسی در این کشور بر اثر انتخابات ایجاد شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها