عصر خودرو

کاهش ۲۵ درصدی معاملات بازار برق بورس انرژی

عصر بازار- بازار برق بورس انرژی در معاملات امروز دوشنبه ۱۳ مهر ماه ۹۴ شاهد ۱۰,۰۹۰ مگاوات برق به ارزش ۶۹ میلیارد و ۴۷۵ میلیون ریال بود پکه نسبت به روز معاملاتی گذشته، کاهش ۲۵ درصدی را نشان می دهد.

کاهش ۲۵ درصدی معاملات بازار برق بورس انرژی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل از بازار برق کارگزاری مبین سرمایه، میانگین وزنی قیمت (میانگین وزنی کل معاملات روزانه نماد های معامله شده در بازار برق بورس انرژی) روند نزولی روز گذشته خود را حفظ کرد و شیب بیشتری به خود گرفت و در معاملات امروز کاهش 2 درصدی را به ثبت رساند.
    همانطور که در نمودار میانگین وزنی قیمت مشخص است روند نزولی قیمت همچنان پایدار بوده و در محدوده 445 هزار ریال قرار گرفته است.
    در معاملات امروز بازار برق بورس انرژی، در اغلب سررسیدها کاهش قیمت به ثبت رسید؛ این روند نزولی با توجه به حجم بیشتر عرضه در سررسیدهای آبان ماه و رقابت از سوی نیروگاه ها برای فروش شدت بیشتری داشت. با توجه به شرایط بازار و روند حاکم بر آن خریداران سعی می کنند با به تأخیر انداختن معاملات خود تا دقایق پایانی خرید خود را در پایین ترین قیمت انجام دهند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها