عصر خودرو

فعالیت‌های البرز مال برای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال

عصر بازار- تیم مدیریتی مجموعه البرز مال در یادداشتی به تشریح فعالیت‌های این پروژه برای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، پرداخت.

فعالیت‌های البرز مال برای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، متن این یادداشت به شرح زیر است:

    با توجه به نامگذاری سال 1396 به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، باید اذعان داشت که بخش خصوصی به عنوان موتور محرک اقتصاد مقاومتی می تواند با بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود، کشور را در برابر شوک های خارجی وارد شده مصون نگه دارد؛ چرا که بزرگ ترین مشکلات اقتصادی زمانی پدیدار می شوند که اقتصاد دولتی بماند و زمینه فعالیت بخش خصوصی فراهم نباشد.

    در همین راستا تقویت بخش خصوصی و مردمی کردن اقتصاد در کنار استفاده از ظرفیت‌های دولتی چون حمایت‌های مالی و قانونی از بخش‌های خصوصی به عنوان یکی از بندهای اقتصاد مقاومتی مورد تاکید قرار گرفته است.

    بر این اساس با توجه به یکی از شروط تحقق اقتصاد مقاومتی مبنی بر فراهم نمودن زمینه های لازم برای ورود جدی بخش خصوصی به این مقوله بود که "پروژه ملی البرز مال "با حمایت 100 درصدی بخش خصوصی با برنامه ریزی، رویکرد خود را در حمایت از تولید ملی و اشتغال پررنگ تر ساخته است. به طوری که پروژه بزرگ و ملی البزرمال با اتکا به منابع داخلی خود و استقبال مردم در مشارکت و سرمایه گذاری در 27 هزار متر مربع زمین و 208 هزار متر زیربنا در استان البرز که چهارمین استان از نظر میزان جمعیت در کشور محسوب می شود، به اجرا گذاشته شد.

    سال 1396 را در حالی آغاز می کنیم که درصدد افتتاح فاز اول این پروژه در سالجاری خواهیم بود و همچنان به رویکرد خود در خرید مواد، تجهیزات و کالاهای با کیفیت و استاندارد ایرانی برای حمایت از تولید داخلی و راه اندازی 900 واحد تجاری جهت حمایت از اشتغال مستقیم در این پروژه پایبندیم.

    در پایان باید این پروژه را به عنوان فرصتی مناسب برای گذار تاریخی از اقتصاد سنتی و پراکنده به اقتصاد مدرن و متمرکز نام برد که در نگاه اول برای کلانشهر کرج، استان بزرگ البرز و همچنین در سطح کشور عزیزمان ایران ارزش افزوده بالایی را به همراه خواهد داشت.

    برچسب ها