عصر خودرو

بهزادفر مطرح کرد:

تقویت بعد بین المللی در دهمین دوره نمایشگاه فاینکس

عصر بازار- مدیر امور اعضای کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار گفت: یکی از مهمترین ویژگی های این نمایشگاه برگزاری آن در شرایط پسابرجام میباشد که منجر به تقویت بعد بین المللی آن شده است.

تقویت بعد بین المللی در دهمین دوره نمایشگاه فاینکس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ستاد خبری فاینکس، بهنام بهزادفر ادامه داد: همان گونه که متولیان بازار سرمایه عنوان نمودند در این نمایشگاه افتتاح حساب برای سرمایه گذاران خارجی، نقل و انتقالات منابع پولی و حساب متولی از جمله اتفاقات مهم در طول برگزاری نمایشگاه خواهد بود که اتفاقات بسیار مهمی می باشند.

    وی با بیان اینکه نمایشگاه بورس،بانک،بیمه مهمترین رویداد پولی و مالی در کشور است، اظهار داشت: برگزاری چنین نمایشگاه هایی می تواند به عنوان محلی برای جذب مشتریان جدید توسط ارکان درگیر در بازار هدف (کارگزاران در حوزه «بورس و بیمه» و بانکها) باشد؛ مکانی برای معرفی رخدادها و نوآوری های جدید بازار مالی، محلی برای برگزاری گردهمایی ها و مشورتهای تخصصی، جایی برای عرضه و تقاضای نیروی کار متخصص باشد. در نهایت نیز موجب شناخت عموم مردم از خدمات در این بازارها گردد.

    بهزادفر با اشاره به ورود ابزارهای نوین مالی در سال گذشته در بورسهای کشور گفت: این اتفاق می تواند فرصت مناسبی برای سازمان بورس و  اوراق بهادار و سایر ارکان درگیر باشد تا این ابزارها در این محیط معرفی شده و توسط عموم مردم شناخته شوند.

    وی افزود: بسیاری از تحلیلگران دلیل ریزش بازار را کمبود نقدینگی در بورس عنوان می کنند و شرایط پیشروی بازار سرمایه را از دیدگاه بنیادی مناسب می دانند. در چنین شرایطی وجود چنین نمایشگاه هایی میتواند موجب ورود اشخاص بیشتری در بازار سرمایه شود و این بازار را از کم تحرکی و بی رمقی نجات دهد.

    مدیر امور اعضای کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار گفت: همچنین حضور شرکتهای کوچک و متوسط و دانش بنیان، برگزاری غرفه ها و کارگاههای آموزشی، معرفی صندوق های سرمایه گذاری جدید، ابزارهای تامین مالی و ... هم می تواند میزان سرمایه گذاران در بورس را بیشتر کند و هم می تواند به خدمات در این حوزه تنوع بخشد

    برچسب ها