عصر خودرو

معاون ناشران و اعضاء بورس تهران خبر داد:

برگزاری کنفرانس تامین مالی بین المللی فروردین ۹۶

عصر بازار- کنفرانس تامین مالی بین المللی در ۱۹ فروردین ماه ۹۶برگزار می شود.

برگزاری کنفرانس تامین مالی بین المللی فروردین ۹۶
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقنل از بورس اوراق بهادار تهران ، روح الله حسینی مقدم معاون ناشران و اعضاء بورس تهران، ضمن بیان خبر فوق خاطرنشان کرد: کنفرانس یک روزه، تامین مالی بین المللی با  هدف انتشار اوراق بهادار در بازارهای بین المللی و پذیرش متقابل در بورس های بین المللی برگزار خواهد شد.

    وی با بیان اینکه بورس تهران کنفرانس تامین مالی بین المللی را با همکاری یک شرکت انگلیسی و شرکت کارگزاری سهم آشنا در19 فروردین ماه 96 برگزار می کند یادآور شد: از مدیران ناشران بزرگ بورسی و غیر بورسی و به طور کلی شرکتهای بزرگ حاضر در فهرست صد شرکت بزرگ ایران (IMI100)  دعوت به عمل آمده تا در این کنفرانس شرکت نمایند.

    معاون ناشران و اعضاء بورس تهران تاکید کرد: امروزه لزوم توجه به بازارهای بین المللی و استفاده از ابزارهای مالی مناسب از اهمیت خاصی برخوردار شده است. در همین راستا بورس تهران با همکاری نهادهای حرفه ای بین المللی، قصد دارد در این کنفرانس تجربه تامین مالی جهانی و الزامات آن را مورد بررسی قرار دهد.

    وی با اشاره به اینکه در حال حاضر حتی کشورهای کوچک منطقه و شرکتهای کم نام و نشان توانسته اند با استفاده از جریان مالی ارزان قیمت، برنامه توسعه ای خود را گسترش دهند، افزود: در ایران شرکتهایی وجود دارند که در سطح بین المللی جزو چند شرکت برتر دنیا محسوب می شوند و از اعتبار و سابقه درخشانی برخوردارند که قطعا در صورت آگاهی کافی از فرآیندهای تامین مالی بین المللی می توانند از بازارهای جهانی به شکل مناسب برای تامین مالی بهره بگیرند.

    برچسب ها