عصر خودرو

مدیرعامل شرکت بورس کالا خبر داد:

جزئیات ورود قیر ایران به بورس کالای هند

واسطه‌های صادرات قیر حذف می‌شوند

عصر بازار- سلطانی نژاد گفت: با توجه به این که قیر یک محصول استراتژیک است و مصرف کننده زیادی در هند دارد لذا از این جهت به این کشور ورود پیدا کردیم.

جزئیات ورود قیر ایران به بورس کالای هند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، حامد سلطانی‌نژاد، مدیر عامل شرکت بورس کالای ایران درباره حضور در  بورس کالا در هند اظهار داشت: هند دو بورس کالایی مهم دارد که یکی در حوزه مشتقه و دیگری در حوزه فیزیکی فعال است و ما نیز مذاکرات اولیه با بورس کالایی این کشور داشته‌ایم.

    وی افزود: مذاکرات ما از طریق فضای مجازی انجام شد و توافقی نیز حاصل شده است.

    سلطانی نژاد تصریح کرد: با توجه به اینکه بخش عمده قیرمان را به هند می فروشیم با راه اندازی بورس در این کشور، در قیمت، کیفیت و ایجاد ارزش افزوده حضور بیشتری خواهیم داشت.

    وی خاطرنشان کرد: بورس‌ها نیز پلتفرمی طراحی می‌کنند که قیر بتواند مستقیم معامله شود و به این ترتیب کیفیت دستخوش تغییر نمی شود و واسطه‌ها نیز حذف می شوند. ضمن اینکه قیمت ها نیز واقعی بوده و کالا از تولیدکننده به مصرف کننده واقعی  می‌رسد.

    مدیر عامل شرکت بورس کالای ایران یادآور شد: غیر از هند با بقیه کشورها هم صحبت کرده ایم اما با توجه به اینکه قیر یک محصول استراتژیک است و بخش عمده ای از آن هم در هند فروش می رود و این کشور نیز در چند سال اخیر پروژه های عمرانی زیادی تعریف کرده و مصرف کننده زیادی دارد لذا  به این کشور ورود پیدا کردیم.

    برچسب ها