عصر خودرو

تعداد مشترکان برق کشور به ۳۳ میلیون و ۶۸۹ هزار مشترک رسید

عصر بازار- تعداد کل مشترکان برق کشور تا پایان دی ماه سال گذشته به ۳۳ میلیون و ۶۸۹ هزار مشترک رسید که در مقایسه با کل مشترکان تا پایان سال ۱۳۹۴ (۳۲ میلیون و ۸۳۱ هزار نفر)، ۸۵۸ هزار مشترک افزایش داشته است.

تعداد مشترکان برق کشور به ۳۳ میلیون و ۶۸۹ هزار مشترک رسید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری ”عصربازار“ به نقل از ایرنا، بررسی جداول آماری منتشر شده شرکت مدیریت شبکه برق ایران حاکیست، تا پایان دی ماه سال گذشته، تعداد مشترکان خانگی برق کشور 27 میلیون و 220 هزار، عمومی یک میلیون و 570 هزار، کشاورزی 396 هزار، صنعتی 222 هزار و تجاری و سایر مصارف چهار میلیون و 280 هزار مشترک بوده است.
    مجموع فروش برق به مشترکان مختلف کشور و بخش روشنایی معابر تا پایان دی ماه سال گذشته 206 میلیارد و 308 میلیون کیلو وات ساعت بوده است.
    در مدت یاد شده بیشترین برق فروش رفته مربوط به بخش خانگی با 70 میلیارد و 587 میلیون کیلو وات ساعت بوده است و پس از آن به ترتیب بخش های صنعت با 64میلیارد و 535 میلیون کیلو وات ساعت و کشاورزی با 32 میلیارد و 712 میلیون کیلو وات ساعت قرار دارند.
    همچنین فروش برق به بخش عمومی در 10 ماهه پارسال 19 میلیارد و 587 میلیون کیلو وات ساعت، تجاری و سایر مصارف 15 میلیارد و 47 میلیون کیلو وات ساعت و بخش روشنایی معابر سه میلیارد و 839 میلیون کیلو وات ساعت بوده است.

    برچسب ها