عصر خودرو

معاملات امروز در آرامش برگزار شد

خریداران در انتظار اعلام قیمت پایه پتروشیمی ها

عصر بازار: معاملات محصولات شیمیایی امروز با توجه به انتظار بازار برای اعلام قیمت های پایه در فردا با آرامش کامل برگزارشد.

خریداران در انتظار اعلام قیمت پایه پتروشیمی ها
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، در این روز تنها اسیدنیتریک پتروشیمی شیراز تقاضایی معادل عرضه داشت و مابقی کالاها با تقاضایی کمتر از عرضه روبه رو شدند.

    اسیدنیتریک پتروشیمی شیراز در این روز 100 تن عرضه شد و با قیمت پایه 652 تومان مورد معامله قرار گرفت.

    در همین حال امروز محصولاتی همچون زایلین مخلوط پتروشیمی بندرامام، دی اتیل هگزانول و نرمال بوتانول و منو اتانول آمین و منومر، دی اتیلن هگزانول آف درجه 3 و وینیل استات شازند در گروه شیمیایی ها با استقبال اندک خریداران روبه رو شده و بخشی از آن وارد سیستم مچینگ شد.

    در گروه محصولات پلیمری هم امروز استایرن بوتادین رابر بندرامام، پلی اتیلن ترفتالات LUMP2 و پلی اتیلن ترفتالات بطری OFF - BG821 درجه 1 پتروشیمی تندگویان هم با عدم استقبال از سوی معامله گران روبه رو شدند.

    علی حیدری، کارشناس بازار پتروشیمی با اشاره به اینکه خریداران در انتظار اعلام قیمت های پایه محصولات پتروشیمی در فردا هستند، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه احتمال داردبرخی از محصولات با کاهش و برخی نیز با افزایش قیمت برای عرضه در نیمه دوم مهرماه روبه رو شوند، از این رو امروز ورود به معاملات برای خریداران با احتیاط انجام شد.

    این کارشناس بازار پتروشیمی معتقد است؛ احتمال دارد برخی از محصولات پلیمری که در هفته های اخیر شاهد افزایش قیمت آنها در بازار جهانی بودیم با افزایش قیمت در فردا روبه رو شوند.

    به گفته وی به نظر می رسد این افزایش قیمت ها اندک باشد و به این ترتیب احتمال تعادل در بازار پتروشیمی ها برای هفته های آتی وجود دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها