عصر خودرو

قدیمی‌ترین نماد متوقف در آستانه ۲ سالگی

۱۴ نماد معاملاتی متوقف بورسی در انتظار بازگشایی

عصر بازار: تازه‌ترین اطلاعات دریافتی از بورس تهران نشان می‌دهد تا این لحظه ۱۴ نماد معاملاتی متوقف در بورس تهران وجود دارد که اغلب به دلیل برگزاری مجمع و یا تعدیل پیش‌بینی درآمد از سوی ناظر بازار در انتظار بازگشایی مجدد هستند.

۱۴ نماد معاملاتی متوقف بورسی در انتظار بازگشایی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، فهرست نمادهای معاملاتی متوقف در بورس تهران حاکی از وجود 14 نماد معاملاتی در انتظار بازگشایی در این بازار است.

    بر اساس این گزارش بیش از نیمی از 14 نماد معاملاتی متوقف مانده در بورس تهران به دلیل آنچه که برگزاری مجمع سالیانه و فوق العاده سهامداران عنوان شده از سوی ناظر بازار سهام با توقف معاملات مواجه هستند.

    5 نماد معاملاتی نیز به دلیل اعلام تعدیل پیش‌بینی درآمد هر سهم در بودجه برآوردی شرکت‌ها از سوی ناظر بازار سهام متوقف شده است.

    براساس این گزارش نماد معاملاتی شرکت‌های کنتورسازی ایران، ایرکا پارت صنعت،کاشی اصفهان،پشم شیشه ایران و لیزینگ ایرانیان به دلیل  برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده متوقف شده‌اند.

    نماد معاملاتی شرکت های کویر تایر و بانک پارسیان نیز به دلیل تغییر در سرمایه و برگزاری مجمع عمومی فوق العاده متوقف مانده اند.

    شرکت های سرامیک های صنعتی اردکان، پارس الکتریک نیز به دلیل برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران متوقف شده است. در این میان بانک پارسیان علاوه بر مجمع فوق العاده برگزاری مجمع عادی سالیانه نیز دلیل توقف آن اعلام شده است.

    در عین حال نماد معاملاتی شرکت های سیمان شرق،کربن ایران، کاشی نیلو، سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی و بانک کارآفرین به دلیل تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم با توقف نماد معاملاتی مواجه هسند.

    از میان 14 نماد معاملاتی متوقف مانده در بورس تهران 4 نماد معاملاتی در تیرماه ، یک نماد معاملاتی در مرداد ماه ، دو نماد معاملاتی در شهریور ماه و 6 نماد معاملاتی در شهیور ماه امسال متوقف شده اند.

    بر اساس این گزارش، قدیمی ترین نماد معاملاتی متوقف مانده در بورس تهران متعلق به نماد معاملاتی کاشی اصفهان است که از دوم آذر ماه سال 1392 تاکنون به دلیل برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده از سوی ناظر بازار سهام متوقف مانده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها