عصر خودرو

دیروز در بازار آتی و نقدی رقم خورد؛

کوچ سکه به کانال کاهشی

عصر بازار- روزسه شنبه بهای سکه در بازار نقدی و آتی بورس کالای ایران به فاز کاهشی کوچ کرد و دقیقا روند قیمت ها بر عکس روز دوشنبه بود.

کوچ سکه به کانال کاهشی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، در چهارمین روز هفته، شاخص بازار ارز 18تومان افزایش یافت و به قیمت 3 هزار و 768 تومان رسید. این در حالی بود که سکه تمام با روند کاهشی در حرکت بود. به این ترتیب، روز سه شنبه سکه روز کم نوسانی تری را نسبت به دلار تجربه کرد.

    به این ترتیب معاملات آتی سکه در بورس کالای ایران، طی روز گذشته به 12 هزار و 166 قرارداد و ارزش آن به یک هزار و 615 میلیارد ریال رسید.

    همچنین طی این روز هر شش سر رسید بازار آتی سکه در بورس کالای ایران با روند منفی قیمت به کار خود پایان داد، به طوری که سکه تحویل اسفند ماه با ثبت قیمت یک میلیون و 191 هزار تومان، کاهش 1/41درصدی را تجربه کرد. همچنین قرارداد تحویل اردیبهشت 96 با قیمت یک میلیون و 213 هزار تومان رشد 0/6 درصدی را به ثبت رساند. این در شرایطی است که سکه تحویل تیر سال آتی با نرخ یک میلیون و 245 هزار تومان به فروش رسید و تغییر قیمت منفی 0/86 درصدی را تجربه کرد. همچنین سررسید شهریور ماه سال آینده نیز با نرخ یک میلیون و 275 هزار تومان معامله و با کاهش 1/08 درصدی رو به رو شد. از سویی سررسید آبان سال 96 با قیمت یک میلیون و 313 هزار تومان معامله شد و نسبت به روز دوشنبه افت 1/15 درصدی را به ثبت رساند. همچنین سررسید دی ماه نیز با قیمت یک میلیون 349 تومان به ثبت رسید و با افزایش قیمت 1/28 درصدی رو به رو شد.

    سکه در بازار نقدی ریخت

    دیروز سکه در بازار نقدی نیز با سه هزار تومان افت به قیمت یک‌میلیون و 213 هزار تومان رسید. این در شرایطی است که نیم سکه و ربع سکه نیز به ترتیب با قیمت های 713 هزار تومان و 383 تومان به فروش رسید.

    برچسب ها