عصر خودرو

مدیر عامل سیمان شرق تشریح کرد

افزایش هزینه مالی و عدم فروش زمین دلیل اصلی زیان سیمان شرق

عصر بازار: مدیرعامل شرکت سیمان شرق افزایش ۵۰ میلیارد ریالی هزینه مالی و عدم تحقق برنامه فروش زمین یکی از شرکت های تابعه خود را دلیل افت سود برآوردی این شرکت و تبدیل شدن به زیان در بودجه امسال خود عنوان کرده است.

افزایش هزینه مالی و عدم فروش زمین دلیل اصلی زیان سیمان شرق
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، بهروز زندی مدیر عامل سیمان شرق در نامه‌ای که به سازمان بورس ارسال کرده، دلیل مغایرت در سود و زیان پیش بینی شده سال مالی 1394 قبل و بعد از انجام حسابرسی را ناشی از تفاوت در محاسبه وجه التزام اقساط معوق تسهیلات اخذ شده از بانک ها عنوان کرده است.

    وی در این نامه اعلام کرده: « مطابق نظر حسابرس در گزارش بودجه حسابرسی شده شرکت سیمان شرق مبلغ 50 میلیارد ریال هزینه مالی بیشتری در حساب ها منظور شده است.

    همچنین درآمد حاصل از سرمایه گذاری ها نیز به دلیل عدم تحقق پیش بینی فروش زمین شرکت فرآورده های سیمان شرق کاهش داشته که این موارد در مجموع منجر به کاهش سود پیش بینی شده اولیه از رقم 4 میلیارد و 668 میلیون ریال به زیانی به مبلغ 35 میلیارد و 139 میلیون ریال شده است.»

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها