عصر خودرو

در اطلاعیه‌ای از سوی شرکت عنوان شد؛

کشتیرانی ایران برنامه‌ای برای عرضه سهام در بورس لندن ندارد

عصر بازار- شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در واکنش به خبر ترجمه‌ای اعلام کرد: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ای برای عرضه سهام در بورس لندن ندارد.

کشتیرانی ایران برنامه‌ای برای عرضه سهام در بورس لندن ندارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، یک رسانه انگلیسی روز دوشنبه مدعی شده بزرگترین شرکت ترابری دریایی ایران جلساتی را در لندن برای پذیرش در بورس اوراق بهادار لندن برگزار کرده است.

    رویترز مدعی شده بود که دو نفر از مقام‌های ایرانی که هر دو از مقام‌های بلندپایه هستند، گفته‌اند که دیدارهایی با مقام‌های بازار بورس لندن با هدف بررسی عرضه سهام شرکت کشتی‌رانی ایران در این بازار برگزار شده است.

    رویترز نوشته بود که امکان دسترسی به مقام‌های شرکت کشتی‌رانی ایران میسر نبوده و مقام‌های بازار بورس اوراق بهادار لندن از اظهار نظر درباره این موضوع خودداری کرده‌اند.

    براساس این گزارش، به دنبال بازتاب این مطلب  مبنی بر ایجاد محدودیت برای عرضه سهام کشتیرانی در بورس لندن، مهدی حبیب بیگی، مدیر روابط عمومی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اعلام  کرد: این خبر سراسر کذب بوده و شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران هیچ گونه تلاش و درخواستی نه در گذشته و نه حال حاضر برای عرضه سهام خود در بورس لندن نداشته و ندارد.

    کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران همچنین ضمن حفظ حقوق قانونی خود لازم می‌داند، علیه آژانس نشردهنده این خبر سراسر کذب و بی‌اساس در محاکم ذیصلاح بین‌المللی اقامه دعوا کند.

    برچسب ها