عصر خودرو

بانک تجارت با سازمان بنادر و دریانوردی تفاهم نامه امضا کرد

عصر بازار- بانک تجارت و سازمان بنادر با یکدیگر تفاهم نامه توسعه همکاری امضا کردند.

بانک تجارت با سازمان بنادر و دریانوردی تفاهم نامه امضا کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بانک تجارت، به موجب این تفاهم نامه که به امضای محمدابراهیم مقدم مدیرعامل بانک تجارت و محمد سعیدنژاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی رسید،  بانک تجارت در بخش های مختلف حمل و نقل و خدمات دریایی، تکمیل و ساخت پروژه های بندری و تجهیزات آموزشی دریایی به معرفی شدگان مورد تایید از سوی سازمان که طرحهای آنها دارای توجیهات فنی و اقتصادی باشد، تسهیلات پرداخت می نماید.
    مدیرعامل بانک تجارت در مراسم امضای این تفاهم یادآور شد: این بانک همواره در توسعه زیر ساخت های عمرانی کشور به ویژه در حوزه حمل و نقل پیشگام بوده و خود را مکلف می داند تا در بهینه سازی و توسعه پروژه های دریایی کشور مشارکت کند. وی اظهار امیدوار کرد با امضای این تفاهم در راستای توسعه و صادرات صنعت دریایی گام بردارد.
    مدیر عامل سازمان بنادر و دریا نوردی نیز با اظهار خشنودی از امضای این تفاهم نامه  گفت:بانک تجارت یکی از بانک های  قدرتمند وخوش نام در عرصه بین المللی است وامیدواریم با توجه به برقراری  ارتباطات  بین المللی پس از برجام با بانکهای اروپایی،این بانک بتواند با سود بردن از توان خود در حوزه بانکداری بین الملل، تامین  کننده خواسته های سازمان بنادر و دریانوردی باشد.

    برچسب ها