عصر خودرو

الجزایر میزبان تجار ایرانی

عصر بازار- مسئولان الجزایری از تجار و بازرگانان فعال ایرانی در گروه‌های کالایی مختلف جهت شرکت در نمایشگاه بین‌المللی این کشور دعوت به عمل آوردند.

الجزایر میزبان تجار ایرانی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از ایسنا، نمایشگاه بین‌المللی بازرگانی الجزایر که در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود، نیازمند ارائه گواهی استاندارد درخصوص برخی گروه‌های کالایی است و علاوه بر این کالاهای ارسالی باید از کیفیت و مرغوبیت مطلوب برخوردار بوده و بسته‌بندی‌هایی محکم، مقاوم و دارای استاندارد داشته باشند.

    گروه‌های کالایی که در این نمایشگاه مد نظر قرار گرفته شامل ماشین‌آلات ساختمانی، تجهیزات و مصالح ساختمانی، کالاهای سرمایه‌ای، حمل و نقل، خودرو، قطعا و ملزومات خودرو، ماشین‌آلات شهرداری، فناوری حفاری، تجهیزات جوش، مهندسی برق، الکترونیک، هنرهای کاربردی، مواد شیمیایی (پارافین و وازلین)، ماشین‌آلات کشاورزی، مواد غذایی، خشکبار و مبلمان است.

    علاوه بر این لوازم خانگی، ماشین‌آلات نساجی، منسوجات، چرم، کالاهای مصرفی، سیستم‌های اندازه‌گیری، خطوط انتقال گاز طبیعی، انتقال نفت، ماشین‌آلات بسته‌بندی، محصولات سلولزی، صنعت آب و فاضلاب، مدیریت آب و تصفیه آب از دیگر گروه‌های کالایی در نظر گرفته شده در نمایشگاه بین‌المللی بازرگانی الجزایر است.

    بنابراین زمینه فعالیت تجار و بازرگانان شرکت کننده در این نمایشگاه در بخش تولیدی، صنفی، صنعتی، خدماتی و تجاری است و نوع مالکیت آن‌ها می‌تواند خصوصی، دولتی، اتحادیه و تعاونی باشد.

    الجزایر کشوری است در شمال قاره آفریقا میان مراکش و تونس که پایتخت آن الجزیره نام دارد. مردم الجزایر عرب بوده و دین رسمی آن‌ها اسلام است.

    مساحت این کشور نیز 2 میلیون و 381 هزار و 741 کیلومترمربع است و در آمار سال 2015 میلادی جمعیت آن حدود 35 میلیون نفر بوده است. علاوه بر این زبان رسمی این کشور عربی است اما مردم آن به زبان فرانسوی نیز صحبت می‌کنند.

    برچسب ها