عصر خودرو

شرکت ترکیه ای ۳۰۰ فروشگاه در ایران دایر می‌کند

عصر بازار- شرکت خرده فروشی بیم بیرلسیک ماگازالار ترکیه قصد دارد در صورت تصمیم گیری در مورد ورود به بازار ایران پس از لغو تحریم ها، ۲۰۰تا ۳۰۰فروشگاه در ایران دایر نماید.

شرکت ترکیه ای ۳۰۰ فروشگاه در ایران دایر می‌کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  شرکت خرده فروشی بیم بیرلسیک ماگازالار ترکیه قصد دارد در صورت تصمیم گیری در مورد ورود به بازار ایران پس از لغو تحریم ها، 200 تا 300 فروشگاه در ایران دایر نماید.

    در ماه فوریه، شرکت بیم به کمیته اجرایی خود اجازه داد تا تحقیقات برای بررسی فرصت های موجود در بازار ایران و پتانسیل سرمایه گذاری در بازار خرده فروشی این کشور را آغاز کند.

    گالیپ آیکاچ؛ عضو کمیته اجرایی این شرکت گفت، فرآیندهای لازم برای بررسی پتانسیل بازار ایران و افتتاح فروشگاه هایی در این کشور به سرعت در حال انجام است.

    هالوک دورتلواوغلو، دیگر عضو این کمیته گفت، اقتصاد ایران احتمالا در آینده نزدیک توسعخ خواهد یافت و من این کشور را یک بازار جذاب می بینم.

    وی افزود، شرکت بیم قصد دارد در سراسر جهان 500 فروشگاه دایر کند. سهام این شرکت دیروز بعد از ظهر در بازار بورس ترکیه با 5 درصد افزایش همراه بود و به 56.25 لیر رسید.

    برچسب ها