عصر خودرو

دیروز آمارهای وزارت کار آمریکا منتشر شد؛

فرصت طلبی اونس از یک گزارش ناامیدکننده

عصر بازار: بررسی روند تحولات قیمت جهانی طلا در هفته گذشته نشان می دهد که علی رغم افزایش ۲ درصدی قیمت این فلز زرد در پایان مبادلات روز جمعه، قیمت طلا در هفته ای که گذشت بار دیگر با افت ۰.۸ درصدی روبرو شده است.

فرصت طلبی اونس از یک گزارش ناامیدکننده
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، قیمت طلا در بازارهای بین المللی در پایان مبادلات روز جمعه با افزایش 2.1 درصدی روبرو شد که علت اصلی آن انتشار گزارش وزارت کار آمریکا بوده است.

    انتشار آمارهای ناامید کننده در خصوص وضعیت بازار اشتغال آمریکا در ماه سپتامبر موجب شد تا ارزش دلار با افت نسبی روبرو شده و قیمت جهانی طلا در پایان مبادلات روز جمعه با افزایش 22.90 دلاری روبرو شود.

    قیمت هر اونس طلا در پایان مبادلات هفته گذشته به بیش از 1137 دلار رسید ولی همان طور که ذکر شد بهای اونس در مجموع طی هفته گذشته با کاهش 0.8 درصدی روبه رو شد.

    گزارش وزارت کار آمریکا نشان می دهد که اقتصاد این کشور طی ماه سپتامبر تنها 142 هزا ر فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است. نظرسنجی مارکت واچ از کارشناسان اقتصادی پیش از این نشان داده بود که اقتصاد آمریکا طی ماه سپتامبر بیش از 200 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است.

    یکی از تحلیلگران موسسه آوا ترید در این باره گفت: گزارش وزارت کار آمریکا نه تنها ابهامات زیادی را در خصوص افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در ماه اکتبر به وجود آورده بلکه افزایش نرخ بهره در نشست دسامبر را نیز با تردید روبرو کرده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها