عصر خودرو

اینستاگرام بانک تجارت ۲۰ هزارتایی شد

عصر بازار- تعداد دنبال کنندگان صفحه رسمی بانک تجارت در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام از مرز ۲۰ هزار نفر گذشت .

اینستاگرام بانک تجارت ۲۰ هزارتایی شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بانک تجارت ، ابراهیم کاظم پور سخنگوی این بانک روز سه شنبه هفدهم اسفندماه با بیان این مطلب خاطرنشان کرد : با توجه به اقبال قابل ملاحظه کاربران فضای مجازی در کشور به شبکه اجتماعی اینستاگرام و نیز امکانی که قابلیت های این شبکه برای انتشار پیام های تبلیغاتی و اطلاع رسانی بانک در قالبی جذاب و اثرگذار فراهم می کند ، روابط عمومی بانک تجارت تولید محتوای تخصصی برای این شبکه را از ابتدای سالجاری به صورت جدی در دستور کار قرار داد .

    وی با اشاره به اینکه افزایش 100 درصدی تعداد دنبال کنندگان صفحه رسمی بانک تجارت در اینستاگرام طی یک بازه زمانی شش ماهه و متوسط یک هزار بازدید برای هر پست این صفحه نشان از مقبولیت این صفحه نزد مخاطبان و استمرار و پیوستگی در افزایش اقبال کاربران دارد تاکید کرد : علاوه بر اجرای یک برنامه مستمر جهت بارگذاری محتوا ، به تمام نظرات دنبال کنندگان عزیز اینستاگرام بانک تجارت به صورت 24 ساعته طی هفت روز هفته پاسخ داده می شود و بانک تجارت برنامه ی پیشبرد حضور در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی را براساس نظرات ارزشمند مشتریان بانک و دیگر هموطنان  پیش می برد .

    کاظم پور تاکید کرد : رویکرد ما این است که متناسب با تغییرات چشمگیر فضای اطلاع رسانی و ارتباطات جمعی در کشور ، حضوری هدفمند و موثر در رسانه های اجتماعی داشته و مطابق با مقررات کشور در این حوزه اقدام نماییم. شبکه های اجتماعی به ویژه از بستر مناسبی برای پیشبرد و اطلاع رسانی فعالیت های بانک تجارت در حوزه مسئولیتهای اجتماعی برخوردار است و طی ماههای گذشته نیز دو مسابقه با محوریت سنجش رضایتمندی کاربران از خدمات بانک تجارت و حفاظت از محیط زیست در شبکه اجتماعی اینستاگرام برگزار شده است ، از جمله مسابقه عکاسی با محوریت حفاظت از  محیط زیست که با هشتگ اختصاصی #iranecotrip  که در این صفحه برگزار گردید با استقبال بسیار خوب کاربران مواجه و  تعداد 3400 عکس برای این مسابقه ارسال شد.

    گفتنی است صفحه رسمی بانک تجارت در شبکه اجتماعی اینستاگرام از تاریخ 23 تیرماه سالجاری به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد . کاربران این شبکه می توانند بانک تجارت را با نشانی  tejaratbank  در اینستاگرام دنبال کنند.

    برچسب ها