عصر خودرو

تفاهم همکاری باشگاه مشتریان بانک تجارت با شرکت پرواز امروز

عصر بازار- باشگاه مشتریان بانک تجارت به منظور ارائه خدمات فروش و اجاره هواپیمای اختصاصی و آموزش خلبانی با شرایط و تخفیف ویژه برای اعضای باشگاه، با شرکت پرواز امروز تفاهمنامه همکاری امضا کرد.

تفاهم همکاری باشگاه مشتریان بانک تجارت با شرکت پرواز امروز
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از بانک تجارت، تفاهمنامه باشگاه مشتریان بانک تجارت با شرکت «پیشرفت فناوری پرواز امروز» صبح دوشنبه 16 اسفند در فرودگاه بین‌المللی پیام به امضای پیری و گمارونی پور مدیران عامل شرکت‌های چابک تجارت آسیا و پرواز امروز رسید.
    بر اساس این تفاهمنامه مقرر شد شرکت مذکور در ارائه خدمات خود از جمله فروش و اجاره هواپیماهای فوق سبک، آموزش خلبانی و دیگر خدمات خود به اعضای باشگاه مشتریان بانک تجارت تخفیف ویژه ارائه دهد.
    حق‌وردی قائم مقام مدیرعامل بانک تجارت در مراسم امضای این تفاهمنامه با اشاره به برنامه‌های ویژه بانک تجارت در حوزه تکمیل زنجیره خدمات و ارائه آخرین سطوح خدمات بانکی خاطر نشان کرد: باشگاه مشتریان بانک تجارت به عنوان بخشی از هلدینگ مالی بانک تجارت سعی دارد با شناسایی نیازهای مختلف اعضای این باشگاه و انعقاد تفاهمنامه با شرکت‌های گوناگون خدمات ویژه‌ای را برای مشتریان بانک تجارت فراهم نماید.
    وی از آمادگی بانک تجارت در ارائه خدمات گسترده و متنوع مالی به منظور تامین تجهیزات و خدمات صرافی و بانکداری بین‌المللی برای شرکت پرواز امروز خبر داد و گفت: امضای این تفاهمنامه می‌تواند آغاز یک همکاری سودمند برای طرفین باشد و امیدواریم مشتریان هدف باشگاه بانک تجارت بتوانند از خدمات ویژه این شرکت به نحو مطلوب استفاده کنند.
    پیری مدیرعامل شرکت چابک تجارت آسیا که مدیریت باشگاه مشتریان تجارت را برعهده دارد گفت: این تفاهمنامه با هدف ارائه تخفیفات ویژه در خدمات گوناگون پروازی برای مشتریان خاص باشگاه منعقد شده و امیدواریم گامی در جهت فرهنگ‌سازی استفاده از خدمات پرواز اختصاصی، آموزش خلبانی و فروش و اجاره هواپیما باشد.

    برچسب ها