عصر خودرو

از طریق بازار فرابورس ایران؛

بلوک‌های بانک آینده و بیمه سرمد عرضه می‌شوند

عصر بازار- شرکت تامین سرمایه سپهر سه‌شنبه هفته جاری ۱.۵ درصد از سهام غیرمدیریتی بانک آینده را به طور یکجا و نقد در بازار پایه فرابورس ایران طبق مقررات بازار سوم عرضه می‌کند.

بلوک‌های بانک آینده و بیمه سرمد عرضه می‌شوند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران،  تعداد 241 میلیون سهم از مجموع سهام بانک آینده با قیمت پایه 1207 ریال در تاریخ 17 اسفندماه با نماد «وآیند4» به روی تابلو خواهد رفت که کارگزاری عرضه‌کننده این بلوک غیرمدیریتی شرکت کارگزاری نهایت‌نگر است. همچنین این بلوک به طور یکجا و نقد عرضه می‌شود و قیمت پایه کل آن 290 میلیارد و 887 میلیون ریال است.

    در همین حال عرضه یکجای 19.98 درصد از سهام غیرمدیریتی شرکت بیمه سرمد درنماد «وسرمد4» روز چهارشنبه 25 اسفند ‌1395 از طریق بازار فرابورس ایران به طور یکجا با شرایط نقد و اقساط رقم خواهد خورد.

    شرکت گروه توسعه اقتصادی رستا (سهامی خاص) در نظر دارد تعداد 199 میلیون و 818 هزار سهم شرکت بیمه سرمد را با قیمت پایه هر سهم 2105 ریال به فروش برساند.

    بدین ترتیب سهام مدیریتی غیرکنترلی شرکت بیمه سرمد در بازار پایه و براساس مقررات بازار سوم فرابورس ایران توسط کارگزار عرضه‌کننده، شرکت کارگزاری شهر عرضه می‌شود.

    کل سهام منشرشده این شرکت معادل تعداد یک میلیارد سهم و قیمت پایه کل نیز 420 میلیارد و 616 میلیون و 890 هزار است.

    پیش از این نماد «وسرمد» متعلق به شرکت بیمه سرمد در تاریخ 12 بهمن 1392 در فهرست نرخ‌های بازار پایه فرابورس ایران درج شد. تاریخ ثبت این شرکت نیز که در گروه بیمه و صندوق بازنشستگی به جز تامین اجتماعی و زیر گروه فعالیت‌های مالی و اجرایی قرار دارد شهریور 92 بوده است.

    برچسب ها