عصر خودرو

معاون وزیر کار اعلام کرد:

ایران رتبه ۸۰ کارآفرینی در جهان

عصر بازار- معاون اشتغال وزیر کار از هماهنگی برای ایجاد تشکل کارآفرینی در استان تهران خبر داد و گفت: برای دستیابی به شرایط مطلوب در حوزه کارآفرینی باید سازمان نظام کارآفرینی ایجاد شود.

ایران رتبه ۸۰ کارآفرینی در جهان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، عیسی منصوری در یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان تهران اظهار کرد: در حال حاضر ایران به لحاظ کارآفرینی در جهان رتبه 80 و در میان 15 کشور منطقه رتبه 14 را دارد.

    وی با بیان اینکه هنوز وارد موج کارآفرینی نشده‌ایم، بر لزوم توجه ویژه نهادها به بحث کارآفرینی تاکید کرد.

    منصوری گفت: با یکی از شرکتهایی که در حوزه it فعالیت دارد هماهنگهایی لازم صورت گرفته تا بتواند اقدامات موثر در حوزه کارآفرینی داشته باشند.این شرکت، انیمیشن معروف دیرین دیرین است که گلایه های زیادی از مروند فرآیند کارآفرینی دارد.

    معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر کار در ادامه افزایش ظرفیتهای مربوط به شرکتهای مشاوره کارآفرینی را حایز اهمیت دانست و گفت: استفاده از کانونهای کارآفرینی و ایجاد یک تشکل ملی در این حوزه بسیاری از مشکلات پیش روی کارآفرینان را برطرف می کند.

    وی افزود: به منظور هماهنگی بین شرکتهای مشاوره و بهره‌گیری از ظرفیت های کارآفرینی ضرورت دارد یک تشکل کارآفرینی ایجاد شود که دستورات لازم برای ایجاد یک انجمن و تشکل کارآفرینی انجام شده و به زودی یک تشکل کارآفرینی ایجاد خواهد شد.

    منصوری در پایان همسازی فرایندهای ایجاد فضای کسب و کار را ضروری دانست و تاکید کرد : برای رسیدن به شرایط مطلوب در حوزه کارآفرینی باید سازمان نظام کارافرینی ایجاد شود.

    برچسب ها